الگوریتم فرد چیست و چه کاری انجام میدهد؟

این الگوریتم در حقیقت یک الگوریتم جدید نمیباشد بلکه اپدیت هسته ی جدید گوگل است که به وسیله ی کل موتور جستجوی گوگل مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد و اگر تخلفی اتفاق بیفتد جریمه میشوند. همانطور که حتما میدانید موتور جستجوی گوگل اطلاعاتی از الگوریتم فرد  منتشر نکرده و هرانچه که در حال حاضر در رابطه با این الگوریتم میدانیم حاصل از تحقیق و تحلیل بر روی وبسایت هایی است که بعد از این تغییرات دچار تغییر نابه هنگام در رتبه ی خود شده اند. ” الگوریتم فرد چیست و چه کاری انجام میدهد؟ ” این سوالیست که میخواهیم به شما پاسخ دهیم.

دلایل نام گذاری الگوریتم فرد ( fred )

رایان جوبز در توئیتی که منتشر کرد اظهار داشت که کسانی که گری ایلایس ( متخصص توسعه موتور جستجوی گوگل) دوست نیستند ، احتمالا اطلاعی ندارند که او وقتی اسم چیزی را نداند ، آنرا با اسم fred صدا میکند. بعد از انتشار این توئیت ، یکی دیگر از متخصصان موتورهای جست و جو از او پرسید که ایا تصمیم دارد برای الگوریتم جدید گوگل اسمی انتخاب کند یا خیر؟

اما گری در پاسخ به این سوال با لحنی شوخ اشاره کرد که از این به بعد هر آپدیت غیر رسمی را با اسم Fred خواهیم شناخت و اینگونه بود که این الگوریتم فرد نام گرفت.

الگوریتم فرد چیست؟

الگوریتم فرد چه پارامترهایی را مدنظر دارد ؟

الگوریتم فرد به عنوان الگوریتم جدید گوگل مطرح است که پارامترهایی را برای افزایش کیفی محتوای وب سایتها در نظر گرفته است. این پارامترها به صورت صریح از سمت گوگل اعلام نشده و وب مسترها با استفاده از تحلیل سایت ها اقدام به رمز گشایی کرده اند. از جمله مواردی که وب مستران را برای سئو و بهینه سازی سایت بیشتر راهنمایی میکند عبارتند از :

  • محتوا های کوتاه و بی کیفیت ارزشی نخواهند داشت و لازم است از تولید محتوای سئو شده و یونیک استفاده کنید. از اینجا بخوانید:  ” چگونه محتوای سئو شده تولید میکنیم؟
  • سایت هایی که از ترفند های سئو کلاه سیاه استفاده میکنند با الگوریتم فرد به مشکل میخورند و پنالتی میشوند.
  • ux یا تجربه ی کاربری اگر ضعیف باشد و کاربر نتواند به راحتی در سایت کار کند، میتواند امتیاز منفی کسب کرده و از لحاظ رتبه ی سایت مضر باشد. پس بهترست دقت کنیم کاربر از حضور در سایت چه هدفی داشته و تلاش کنیم بهترین و راحتترین مسیر برای دستیابی به آن هدف را رقم بزنیم.
  • استفاده از تبلیغات بیش از اندازه میتواند برای موتور جستجوی گوگل فاکتور منفی باشد و در نتیجه موجب کاهش وضعیت رتبه ی سایت شود. استفاده از پاپ آپ نیز میتواند همچنین باعث خستگی و دلزدگی کاربر از سایت میشود.

الگوریتم fred

  • استفاده از بک لینک به صورت افراطی ، میتواند منجر به امتیاز منفی شود. سعی کنید بصورت استاندارد از بک لینک های داخلی و خارجی کمک بگیرید تا اصول سئو بیشتر رعایت شود و نتیجه بگیرید.

 

سئو و بهینه سازی سایت

شرکت طراحی سایت و سئو و بهینه سازی وبسایت بصورت اختصاصی بر روی انواع وب سایت های شرکتی ، وب سایت های فروشگاهی ، وب سایت چشم پزشکی ، سایت وکلا ، سایت املاک ، سایت بیمارستان و … فعالیت میکند و اماده ارائه خدمات سئو وردپرس و طراحی سایت ریسپانسیو و حرفه ای میباشد.

شرکت طراحی سایت یارس ، اماده ارائه مشاوره تخصصی و رایگان به شما میباشد. با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید:

رنکینگ در الکسا چیست؟

Cdn چیست؟

الگوریتم فرد چیست؟

لینک داخلی و لینک خارجی چیست؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

تگ کانونیکال چیست؟

خطای 404 چیست و چگونه رفع میشود؟

8 روش  افزایش دامین اتوریتی سایت

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

بروز رسانی الگوریتم ژوئن 2019

روش های سئو ویدیو

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست