8 روش افزایش اتوریتی سایت | اتوریتی سایت چیست؟

پیج اتوریتی سایت

8 روش افزایش اتوریتی سایت | اتوریتی سایت چیست؟

دامنه ی اتوریتی سایت به عنوان یک شاخص مناسب برای اندازه گیری وضعیت وبسایت مورد بررسی قرار گرفته و برای بدست اوردن نتایج مناسب ، مورد تحلیل قرار میگیرد. اتوریتی سایت هرچقدر بالاتر باشد ، ترافیک و رتبه ی بهتری خواهد داشت. پس بسیار مهم است بدانیم چه فاکتورهایی در افزایش اتوریتی سایت تاثیر گذار است و سعی کنیم روش های افزایش اتوریتی سایت را بیاموزیم. با ما تا به انتهای مقاله ی “ 8 روش افزایش اتوریتی سایت ” همراه باشید.

فاکتورهای مهم در تعیین دامین اتوریتی

  1. لینک سازی قوی : اگر وبسایت های قوی به سایت ما لینک بدهند ، میتوان انتظار داشت که به افزایش اتوریتی سایت دست یابیم. چراکه این مهم نقش به سزایی در سئو خارجی خواهد داشت و به افزایش رنکینگ سایت و اعتبار سایت منجر میگردد.
  2. رعایت اصول سئو : سعی کنید از پارامترهای تعریف شده در استانداردهای سئو سایت پیروی کرده و وب سایت خود را در چارچوب سئو ارتقا دهید. بدین شکل مورد اعتماد موتورهای جست جو قرار گرفته و منجر به افزایش اتوریتی سایت میگردد.
  3. تولید محتوای سئو شده: تولید محتوای یونیک ، به روز و جذاب برای کاربر با رعایت اصول تعریف شده برای سئو کمک میکند تا شما سریع تر امتیاز لازم را بدست اورده و به عنوان یک سایت مورد قبول پذیرفته شوید.
  4. بهینه سازی وبسایت : سایت بهینه شده ، با سرعت بسیار بالاتری لود میشود و پارامتر سرعت یکی از مهمترین مسائل مورد  توجه گوگل برای امتیازدهی میباشد . پس بهترست بهینه سازی سایت را به عنوان روشی برای افزایش اتوریتی سایت فراموش نکنید.
  5. تگ عکس ها : ویژگی متا تگ را برای عکس ها فراموش نکرده و سعی کنید حتما از آن استفاده کنید. اگر فیلد متا تگ را با کلمات کلیدی هدف هر مطلب کامل کنید ، نتیجه بهتری خواهید گرفت.
  6. لینک سازی : لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی نقش زیادی در بهبود سئو سایت شما خواهند داشت و سعی کنید برای لینک دهی از مرتبط ترین و با کیفیت ترین صفحات استفاده کنید تا موجب امتیاز سایت شما گردد.روش های افزایش پیج اتوریتی
  7. شبکه های اجتماعی : این روزها اهمیت شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و کسی که این فضا را برای تبلیغات نادیده گرفته باشد ، از رقبا بسیار فاصله گرفته و جا میماند. پس سعی کنید با استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی بازدید سایت و اتوریتی آنرا افزایش دهید.
  8. تحلیل رقبا : یکی از مهمترین گام ها در پروسه ی سئو سایت برای افزایش اتوریتی سایت اینست که شما به خوبی رقبا را تحلیل کنید و ببینید ایشان بر روی چه پارامترهایی فوکوس بیشتری دارند و سپس استراتژی های خود را تعیین کنید.

تمامی پارامترهای ذکر شده به عنوان روش های افزایش اتوریتی سایت ، نیازمند صبر و فرصت دادن به سایت است تا بتواند اعتبار خود را به موتور جستجو اثبات کرده و مورد اعتماد آن قرار گیرد تا بدین شکل موجب بالا بردن رنکینگ سایت گردد.

اتوریتی سایت باید چه عددی باشد؟

حال که با اهمیت اتوریتی سایت اشنا شدید و میدانید چگونه باید به افزایش اتوریتی کمک کنید بهترست بدانید وضعیت امروز اتوریتی سایت شما به چه شکل است و عددی که میبینید بیانگر چه وضعیتی خواهد بود.

اتوریتی بین 1 تا 20:

این عدد در بین وبسایت هایی که به تازگی راه اندازی شده و هنوز فرایند سئو و تولید محتوا بر روی انها شکل نگرفته است ، بیشتر دیده میشود. اگر این عدد را میبینید احتمالا شما صاحب یک وبسایتی هستید که به تازگی طراحی شده است.

اتوریتی بین 20تا 30:

اگر اتوریتی سایت شما در این بازه تعریف شده است ، نشان دهنده ی اینست که شما در مسیر مدیریت سایت خود به انجام کارهای روزمره و روتین مشغول هستید اما در این بین بصورت تصادفی یا عمدی ، کارهایی را انجام دادید که در چارچوب سئو تعریف شده میباشد.

اتوریتی سایت

اتوریتی بین 30تا 40:

این سایت ها تصمیم گرفته اند از یک وبسایت معمولی و بدون بازدید تغییر موقعیت داده و جایگاه مناسبتری کسب کنند. بنابراین گوشه ای از این تغییرات در اتوریتی این سایت ها دیده میشود.

اتوریتی بین  40 تا 50:

وبسایت هایی که این عدد را برای اتوریتی خود کسب کرده اند ، عموما سایت های کسب و کار اینترنتی میباشند که در حال رشد و ارتقای رنکینگ سایت خود میباشند.

اتوریتی بین 50 تا 70:

عموما وبسایت هایی که موقعیت مناسبی دارند و شناخته شده میباشند نظیر سایت های فروشگاهی و کسب و کارهای اینترنتی ، در این دست قرار گرفته و اتوریتی سایت شان در بازه ی 50 تا 70 تعریف میگردد.

اتوریتی بین 70 تا 90:

این عدد متاسفانه شامل تعداد بسیار اندکی از وبسایت های ایرانی میشود و بیشتر وبسایتهای جهانی که مخاطبین بیشتری دارند ، در این بازه ی عددی اتوریتی خود را بدست اورده اند.

اتوریتی بین 90 تا 100:

بزرگترین برندهای جهانی ، نظیر گوگل ، مایکروسافت ، اپل ، ویکی پدیا و … موفق به کسب اتوریتی در بازه ی 90تا 100 شده اند که تحلیل این وبسایت ها توسط وب مستر میتواند کمک کند تا درک بیشتری از الگوریتم های جدید موتورهای جستجو داشته و استراتژی های خود را در این بازه تعریف نماییم.

حقیقتی که وجود دارد اینست که مشخص نیست اتوریتی یک سایت با چه روشی محاسبه میشود و این موضوع کاملا پنهان است اما باید بدانید که لینک سازی سایت به عنوان یکی از مهمترین روش های افزایش اتوریتی سایت مورد توجه قرار میگیرد.

همچنین بخوانید:

رنکینگ در الکسا چیست؟

Cdn چیست؟

الگوریتم فرد چیست؟

لینک داخلی و لینک خارجی چیست؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

تگ کانونیکال چیست؟

خطای 404 چیست و چگونه رفع میشود؟

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

بروز رسانی الگوریتم ژوئن 2019

روش های سئو ویدیو

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست