بروز رسانی ژوئن ۲۰۱۹ چیست و چه اهدافی دارد؟ | تغییر الگوریتم گوگل

آپدیت جدید گوگل 2019

بروز رسانی ژوئن ۲۰۱۹ چیست و چه اهدافی دارد؟ | تغییر الگوریتم گوگل

گوگل در اطلاعیه ای قبل از سال 2019 اعلام کرده بود که قرار است از به روز رسانی جدید خود پرده برداری کند. این به روز رسانی ژوئن ۲۰۱۹ نام دارد و در روز دوشنبه، 3 ژوئن، این بروزرسانی الگوریتم گوگل تایید خواهد شد. بروز رسانی جدید گوگل تاثیر زیادی بر نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت که لازم است شما به عنوان وبمستر و سئوکار حرفه ای با اساس کار آن اشنا شده و تمرکز خود را بر روی آن قرار دهید تا بتوانید بهترین نتیجه از اخرین تغییرات الگوریتم های گوگل را بگیرید.

طبق انچه که گوگل اعلام کرده است این به روز رسانی بصورت گسترده شکل گرفته و مطابق با روند همیشه ی گوگل در به روزرسانی های سالهای پیش، راهنمایی های گوگل در مورد این تغییرات باقی میماند که بعدها آنرا منتشر میکند.

آپدیت جدید گوگل 2019

گوگل هرچندماه یکبار الگوریتمی جدید منتشر میکند و سیاست های خود را برای امتیازدهی به سایت ها بر این اساس تعیین میکند.

Danny Sullivan در مورد این الگوریتم میگوید: هیچ چیز جدیدی در مورد این اپدیت وجود ندارد و هیچ چیز بطور خاص در مقایسه با سایر به روزرسانی ها در سالهای پیش مطرح نیست.

آپدیت الگوریتم ژوئن 2019

همچنین سولیوان اعلام کرد ، گوگل به طور دائم در حال تحقیق و تحلیل بر روی صاحبان وبسایت ها و جستجوگران و کاربران است. قرار نیست اتفاق خاص و عجیبی بیفتد. بلکه گوگل مثل همیشه فعال است و نظارت میکند. اما ما این موضوع را اعلام کردیم تا مردم در جریان قرار گرفته و در عمل انجام شده قرار نگرفته باشند.

ممکن است برخی از وبسایت ها از چند روز قبل تغییراتی را در رتبه سایت خود حس کرده باشند که این موضوع میتوانند مرتبط با اپدیت جدید الگوریتم گوگل باشد اما این امر در تمامی صنف ها و کسب و کارها دیده نشده است. گرچه موجب نگرانی بسیاری از مدیران کسب و کار و وبمستران شده است.

تغییرات جدید گوگل 2019

این الگوریتم تا چه زمانی موثر خواهد بود؟

این الگورتیم از امروز ( 3 ژوئن ) اغاز میگردد و بطور رسمی شروع به فعالیت میکند. اما ممکن است شروع این الگوریتم چندی قبل اغاز شده باشد و نتایچ گوگل را درگیر پارامترهای خود کرده باشد.

گوگل در توصیه هایی که قبلا منتشر کرده است اطلاعاتی در رابطه با به روز رسانی الگوریتم های اصلی مطرح و منتشر کرده است. ما در اینجا به تعدادی از این اشارات گوگل در رابطه با بروز رسانی جدید ژوئن 2019 میپردازیم:

  • عموما گوگل هر روزه ، تغییراتی را برای بهبود شرایط نتایج جستجو افزایش کیفی آنها اعمال میکند. برخی از این تغییرات بصورت خاص بر روی موضوع مشخصی تمرکز داشته و برخی دیگر با دامنه ای گسترده بر روی موضوعات مانور میدهد که اینگونه تغییرات را به صورت به روز رسانی الگوریتم هسته ای گسترده مطرح مینماییم که در سال فقط چندبار این اتفاق میافتد.
  • انطور که مشخص است با هر بار بروز رسانی گوگل در الگوریتم های تعریف شده، بسیاری از وبسایت ها تمرکز خود را معطوف به کشف پارامترهای مهم و مورد هدف گوگل کرده و از این طریق دستاوردهای هرچند اندکی را به خود اختصاص خواهند داد. این موضوع کمک میکند تا وبسایت هایی که تا به امروز فرصتی برای ارتقا پیدا نکردند، فرصت خوبی را پیدا کنند تا با پیاده سازی سیاست های مدیریت سایت براساس الگوریتم های جدید گوگل ، امتیاز لازم را کسب کرده و رشد نمایند.

جدیدترین الگوریتم ژوئن 2019 گوگل

  • همچنین ذکر این نکته مهم است که به دلیل اهمیت محتوای اختصاصی و یونیک برای گوگل ، وبسایت هایی که از تولید محتوای کپی شده و تکراری استفاده میکنند ، متضرر شده و فرصت اصلاح را از دست بدهند. پس بهتر است تا دیر نشده  ، به تولید محتوای یونیک و اختصاصی مشغول شده و خود را در این مسیر ، برجایگاه امنی برسانیم.

همانطور که دیدید ، اهمیت موضوع تولید محتوای اختصاصی ، یونیک و سئو شده هر روز بیشتر برای گوگل مورد اهمیت واقع شده و در این میدان وبسایت هایی موفق خواهند بود که به جای تمرکز بر روی روشهای دور زدن گوگل ، به دنبال پیدا کرده مطالبی مفید ، جامع و اختصاصی برای کاربران خواهد بود. بدین شکل میتوانند دوام بیشتری را برای رتبه و رنک سایت خود متصور شده و از خطرات احتمالی نظیر پنالتی شدن و یا کاهش رتبه دور بمانند.

برای افزایش رتبه و رنک سایت خود با ما در ارتباط باشید.

 

همچنین بخوانید:

رنکینگ در الکسا چیست؟

Cdn چیست؟

الگوریتم فرد چیست؟

لینک داخلی و لینک خارجی چیست؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

تگ کانونیکال چیست؟

خطای 404 چیست و چگونه رفع میشود؟

8 روش  افزایش دامین اتوریتی سایت

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

روش های سئو ویدیو

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست