چگونه محتوای استاندارد بر اساس الگوریتم جدید گوگل تولید کنیم؟ | 10 تکنیک سئو

طراحی سایت ارزان در تهران

چگونه محتوای استاندارد بر اساس الگوریتم جدید گوگل تولید کنیم؟ | 10 تکنیک سئو

الگوریتم فلوریداکه در حدود دو ماه است از آپدیت آن میگذرد ، ترس و نگرانی زیادی را در دل بسیاری از وب مستران و سئوکارها ایجاد کرده است. این الگوریتم با حساسیت بیشتری که در نظر گرفته است، رتبه بسیاری از وب سایت ها را تحت شعاع قرار داده و ممکن است خطر آفرین باشد. شاید این روز ها این سوال را زیاد از خود بپرسید ” چگونه محتوای استاندارد بر اساس الگوریتم جدید گوگل تولید کنیم؟ ” و ما اینجاییم تا به سوال شما پاسخی شیوا و روشن دهیم تا بهتر وب سایت خود را مدیریت کرده و به سئو و بهینه سازی سایت بپردازید.

الگوریتم فلوریدا 2 چیست؟

الگوریتم فلوریدا چیست؟

الگوریتم فلوریدا 2 ، الگوریتم اپدیت شده میباشد که در آن مسیر مشخصی وجود ندارد که بدانیم دقیقا چه دسته ای را برای ارزیابی مورد هدف قرار داده است اما با در نظر گرفتن پارامترهایی سعی دارد به بهبود کیفی نتایج سرچ در گوگل بیانجامد. برای مطالعه مقاله الگوریتم فلوریدا 2 چیست ، کلیک کنید.

این الگوریتم مجموعه ای از پارامترها برای سئو و بهینه سازی سایت در نظر گرفته است که اگاهی و توجه به آنها منجر به افزایش رنکینگ سایت میگردد. این پارامترها که برگررفته از اصول سئو میباشد و در آموزش سئو و بهینه سازی سایت به انها میپردازیم عبارتند از :

1. محتوای یونیک :

شاید بگویید این مساله تکراری است و در گذشته و قبل از اجرای الگوریتم فلوریدا نیز وجود داشته است اما اشتباه نکنید. چراکه محتوای وب سایت های فارسی مورد توجه گوگل نبود و برای بررسی یونیک بودن و یا تکراری بودن مطالب در سایت های فارسی مثل سایت های وردپرس ، اهمیت زیادی قائل نبودند اما با گذشت زمان و با اجرای این الگوریتم حدس ما اینست که تا مدتی دیگر این موضوع از گوگل پنهان نمانده و وب سایت هایی که به ارائه مطالب کپی از سایت های دیگر میپرداختند ، مورد جریمه قرار میگیرند.

چگونه محتوای یونیک تولید کنم؟

برای تولید محتوای یونیک سعی کنید اطلاعات کافی را در ابتدا از طریق منابع مختلف کسب نمایید و سپس صدای خود را ضبط کرده و همه ی آن چرا که قصد دارید به مخاطب اموزش دهید و یا در موردشان صحبت کنید در قالب ویس ارائه دهید. سپس یک کاغذ و قلم برداشته و تمامی مطالب را مثل زمانی که جزوه می نویسید یادداشت کنید و سپس مطابق اصول سئو ویراستاری و بارگذاری نمایید.

همچنین اگر تولید محتوای سئو شده یونیک برایتان کار دشواری است ، میتوانید از سایت هایی نظیر سایت ایران اسپین که با تغییر افعال  ، محتوای یونیک به شما ارائه میکند استفاده کنید. اما همچنان پیشنهاد ما به شما کار اصولی و تولید محتوای استاندارد است.

” متفاوت کار کنید ، تا دیده شوید.” 

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی

2. عنوان ها را دست کم نگیرید.

استفاده از عنوان های جذاب و گیرا که خواننده را قانع کند که این مطلب میتواند پاسخ دهنده به نیاز و سوال کاربر باشد ،  نقش چشم گیری دارد. همچنین در الگوریتم فلوریدا 2 ، اهمیت استفاده از اعداد و تاریخ نسبت به گذشته دو چندان شده و در فرایند خدمات سئو وردپرس و دیگر cmsها، بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال عناوینی نظیر این موارد میتوانند مناسب باشند:

  • 20 نکته از اصول سئو سایت
  • تکنیک های سئو 2019
  • قیمت طراحی سایت در بهمن 98
  • قیمت سئو ارزان سال 98
  • آموزش ” وردپرس چیست” قسمت یک
  • و…

3. استفاده از جدیدترین و به روز ترین مطالب

سعی کنید به جای انکه اخباری که در هزاران سایت با نگارش های مختلف وجود دارد و همه به یک موضوع اشاره دارند از مقالات به روز استفاده کنید. برای اینکار ترجمه جدیدترین مقالات مرتبط با حوزه کاری وبسایت شما پیشنهاد خوبیست. همچنین می توانید مقالات موجود در سایت ها را بخوانید و سپس با دیدی متفاوت و نگاهی نو مطالب را بنویسید. همچنین سعی کنید بدانید کاربان به دنبال چه مطالبی هستند و میخواهند بر روی چه موضوعاتی بیشتر فوکوس کنند و سعی کنید براساس انها مطالب را تولید نمایید.

4. متای توضیحات را بیش از قبل جدی بگیرید.

سعی کنید برای متای توضیحات سایت ، متنی اختصاصی و جذاب تولید کنید تا کاربر را به سمت خود جذب نماید. این متن باید کاملا کاربر را به این باور برساند که مقاله میتواند پاسخگوی سوالات و نیازهای او باشد تا او ترغیب شود کلیک کند. همچنین استفاده از کلمات کلیدی در متا توضیحات را فراموش نکنید. استفاده از کلمات موثر نظیر ارزان ، ویژه ، حراج ، جذاب و … نیز میتواند موثر باشد.

5. ساختاربندی مطالب

با استفاده از چارچوب بندی و ساختار منظم مطالب را در سایت منسجم و خواناتر نشان دهید. همانطور که به احتمال زیاد شما هم دقت کرده اید ، سایت ویکی پدیا برای مقالات خود در ابتدای متن عناوین آنها را قرار داده که کاربر متوجه میشود در این متن قرار است چه چیزهایی را فراگیرد و سپس با کلیک بر روی هر عنوان متن آن قسمت برای کاربر نمایش داده میشود که تجربه کاربری راحتتر و لذت بخش تری را به ارمغان خواهد آورد.

سئو و بهینه سازی سایت

6. لینک های داخلی همچنان پرچم دار سئو داخلی

یکی از عوامل بسیار مهم در سئو سایت ، لینک داخلی میباشد که باید بصورت مرتب و با برنامه ریزی دقیق برای لینک دهی داخلی در سایت کار کرد.

7. استفاده از عکس و فیلم اختصاصی در سایت

با استفاده از عکس های اختصاصی و مرتبط با موضوع مطالب می توانید نتیجه ی بهتری از سئو سایت بگیرید. استفاده از قابلیت واتر مارک ، میتواند در شخصی سازی سایت موثر واقع گردد. همچنین اگر در سایت خود ویدیوهای اختصاصی بر روی سرور بارگذاری کرده و سپس در یوتیوپ یا اپارات و …  نشر دهید میتوانید نتیجه ی بهتری بگیرید.

8. از سرچ کنسول بیشتر کمک بگیرید.

سرچ کنسول کمک میکند تا بیشتر وبسایت خود را تحلیل کرده و موارد بیشتری را مدنظر بگیرید. قابلیت هایی که در آن وجود دارد نظیر موبایل فرندلی که به دلیل سرچ بیشتر کاربران به وسیله ی موبایل ، اهمیت بیشتری پیدا میکند. همچنین خاصیت  amp در موبایل فرندلی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و توصیه میشود به جای استفاده از افزونه ی amp که صفحات اضافی تولید میکند این قابلیت را به صورت سازگار با پوسته اضافه نمایید. مقاله ی amp چیست را مطالعه کنید.

9. ssl ، اصل فراموش نشدنی

فعال سازی ssl اهمیت بسیاری دارد و کمک میکند گوگل اعتماد بیشتری به سایت شما داشته باشد و کاربران نیز به شما باور بیشتری داشته باشند. ssl به دو صورت رایگان و غیر رایگان موجود است و شما میتوانید برای فعال سازی ssl این مقاله را مطالعه کنید.

10. رفع خطاهای موجود در سایت

قابلیت  coverage در سرچ کنسول کمک میکند تا شما بتوانید با استفاده از آن به رفع خطاهای موجود در سایت بپردازید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست