چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ | آموزش آسان سئو

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ | آموزش آسان سئو

اگر تصمیم گرفته اید برای انکه در میان رقبا بهتر گام بردارید، به صفحه اول گوگل برسید باید بدانید که نیاز به رعایت نکات بسیاری در وب سایت شما میباشد. شما برای انکه جایگاه خود را در صفحه اول گوگل حفظ کنید و مدام در آن موقعیت باشید، نیاز است از استاندارد سازی های گوگل و الگوریتم های تعریف شده به وسیله ی گوگل،تبعیت کنید و به انها پایبند باشید. ما در مقاله ” چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ ” سعی میکنیم به شما بیاموزیم چگونه خود را به جایگاهی بهتر در گوگل برسانید و بدرخشید.

خدمات سئو ارزان قیمت

رسیدن به صفحه اول گوگل ، رقابتی تنگاتنگ و حرفه ای

حقیقت این است که تنها شما نیستید که قصد دارید برای نمایش وبسایت تان در زمانیکه کاربر کلمه کلیدی مدنظرتان را سرچ میکند، دیده شوید و سعی دارید با استفاده از اصول سئو و بهینه سازی سایت به این جایگاه برسید. بنابراین لازم است برای بدست آوردن یک جایگاه نسبتا دائمی مرتب اپدیت باشید و با تغییرات جدید الگوریتم ها و سیاست های گوگل وبسایت خود را مدیریت کنید. سئو و بهینه سازی سایت در سه روش سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری انجام میشود. در این روش ها سئو کار با پیاده سازی استراتژی های خود شما را به جایگاه مطلوبتان میرساند اما انچه که مهم است انیست که شما پس از کسب چنین موقعیتی به چه چیزی دست مییابید؟

یک سئوکار باید تمامی استراتژی های خود را براساس اهداف مدیر سایت در نظر بگیرد. باید تشخیص دهد هدف از سئو سایت جذب بازدید کننده بیشتر است و یا میخواهد به فروش برسد و سپس با تحلیل رقبای وبسایت ، بهترین استراتژی را برای کسب رتبه اول گوگل به کار گیرد.

همچنین اگر سئوکار با استفاده از روش های دور زدن گوگل که در گروه سئو کلاه خاکستری قرار میگریرد، سعی کند رتبه ای را برای وبسایت شما در زمان بسیار کمتر از زمان واقعی و طبیعی کسب کند، خطرهای ناگواری در انتظا شما خواهد بود. چراکه این روزها تمامی تمرکز گوگل بر روی اینست که از هرگونه روش دور زدن جلوگیری کند و زمانی که کاربر عبارتی را سرچ میکند بهترین نتیجه را در اختیار وی قرار دهد. در نتیجه در صورتیکه متوجه شود شما از سئو کلاه سیاه استفاده کرده اید ممکن است سایت شما پنالتی شده و برای همیشه با رسیدن به صفحه اول گوگل در عبارت مورد نظر خداحافظی کنید.

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

مهمترین پارامترهای سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل

سئو و بهینه سازی سایت مطابق با استانداردهای گوگل ، یک پروسه زمانی به صورت طبیعی طی میکند و انتظار میرود بعد از گذشت این مدت زمانی که به موقعیت رقبا ، سختی کلمه کلیدی ، وضعیت بهینه سازی سایت و …. بستگی دارد نتایج پیشرفت در رتبه سایت مشاهده شود.

از جمله فاکتورهای مهمی که در هنگام سئو و بهینه سازی انواع وب سایت ها باید مورد اهمیت واقع گردد ، میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • کلمات کلیدی
  • متا تگ ها
  • برچسب ها
  • دیسکریپشن
  • چگالیتی و یونیک بودن محتوا
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • استفاده از عکس هایی با خاصیت alt
  • سرعت سایت
  • معرفی نقشه سایت
  • و….

در ایجا سعی داریم برخی از این پارامترها را برای پاسخ به این سوال کاربر که چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ به تفصیل توضیح دهیم.

محتوا ، پارامتری مهم در رسیدن به لینک اول

اگر شما هم سعی کنید محتوای خوب و کاربردی برای کاربر تولید کنید و در هنگام تولید محتوا به پارامترهایی نظیر نیاز کاربر ، علابق کاربر ، یونیک بودن متن ، جذابیت متن و تصاویر و … توجه نمایید میتوانید به لینک اول گوگل نزدیکتر شوید. این پارامتر ، از سوی بسیاری از افراد مورد غفلت واقع میشود و در نتیجه رعایت  و پایبندی به آن شما را از سایر رقبا متمایز کرده و همچون کاتالیزگر به روند سئو و بهینه سازی سایت شما سرعت میبخشد. سعی کنید محتوای کاربردی و مطلوب و کاربرپسندی را با برنامه ای منظم و دقیق و با استفاده از مطالب جدید به کاربران خود ارائه کنید تا برای گوگل نیز به عنوان یک وب سایت بی نظیر بدرخشید و این یعنی سئو کلاه سفید.

تگ h1، عنصر مهم در سئو وب سایت

این تگ به عنوان یکی از پارامترهای مهم میباشد که عموما به عنوان هر مطلب در سایت داده میشود. تگ h1 فقط و فقط یکبار باید در هر محتوا مورد استفاده قرار گیرد و عموما مهمترین عنوان که میخواهند گوگل آنرا شناسایی کند از این تگ استفاده میکند و به تناسب و اولویت دیگر عناوین ، از تگ های h2، h3 و… کمک گرفته میشود. تگ h1 به موتور جست و جوی گوگل اعلام میدارد این عنوان برای من مهم است و به آن بیشتر توجه کن. پس شانس بیشتری برای دیده شدن خواهد داشت.

متای توضیحات یا دیسکریپشن

این قسمت دارای طول مشخصی میباشد چراکه گوگل تعداد کاراکتر مشخصی را پوشش و نمایش میدهد. بهتر است در متای توضیحات از کلمه کلیدی هدف بیشتر استفاده کنید و چه بهتر که متنی که برای این قسمت در نظر گرفته اید با کلمه کلیدی کانونی تان ( این اصطلاح برای طراحی سایت با وردپرس و سئو سایت وردپرس رایج است) آغاز گردد.

اصول سئو و بهینه سازی سایت

هرچه از واژه های کلیدی در این قسمت بیشتر استفاده کنید به شکلی که به مفهوم و معنای جملات سیب نزند شانس بیشتری برای رسیدن به صفحه اول گوگل خواهید داشت.

متای توضیحات در سئو سایت

همچنین به دلیل انکه بیشتر کاربران اینترنتی قبل از ورود به یک سایت ، محتوای متای توضیحات درج شده زیر ادرس سایت را مطالعه میکنند ، هرچه این مطلب جذاب و گیراتر باشد موفق تر خواهید بود.

تبلیغات گوگل ادوردز

یکی از راه هایی که به وسیله ی آن میتوانید به رتبه اول گوگل به راحتی دست یابید، استفاده از خدمات تبلیغات گوگل ادوردز میباشد. البته این روش قوانین و شرایطی دارد که دانستن آنها نقش زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت شما خواهد داشت. چراکه گوگل در میان سایت هایی که محتوای بهتری دارند و خدمات تبلیغاتی میخواهند سعی میکند از سایتی با محتوا ارزشی تر حمایت کند و سایتی را در رتبه اول نمایش دهد که پاسخگوی بهتری به نیاز کاربران میباشد. در نتیجه اصل استاندارد سازی محتوا به عنوان یکی از پارامترهای اساسی سئو و بهینه سازی سایت همچنان باقیست.

هزینه ای که شما برای تبلیغات در گوگل پرداخت میکنید ، به تناسب کلیکی که بر روی لینک شما میشود محاسبه میگردد و گوگل در کنار ادرس وب سایت شما از کلمه Ad استفاده میکند که نشان دهنده ی استفاده از همین روش درامد زایی گوگل میباشد.

گوگل ادوردز

بسیاری از کسب و کارها در زمانی که فصل فروش محصولات و خدمات آنهاست و به اصطلاح دوران طلایی آنها میباشد با استفاده از این خدمات گوگل میتوانند به درامد زایی خوبی دست یابند و باید مراقب باشند در این عرصه از رقبا جا نمانند.

برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سایت با ما در ارتباط باشید.

 

همچنین بخوانید:

رنکینگ در الکسا چیست؟

Cdn چیست؟

الگوریتم فرد چیست؟

لینک داخلی و لینک خارجی چیست؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

تگ کانونیکال چیست؟

خطای 404 چیست و چگونه رفع میشود؟

8 روش  افزایش دامین اتوریتی سایت

بروز رسانی الگوریتم ژوئن 2019

روش های سئو ویدیو

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست