مزایای استفاده از وردپرس چیست؟ | طراحی سایت وردپرسی ارزان

طراحی سایت با وردپرس

مزایای استفاده از وردپرس چیست؟ | طراحی سایت وردپرسی ارزان

اگر تصمیم گرفته اید یک وبسایت حرفه ای ، ارزان و سریع برای کسب و کار خود بسازید و به صورت کاملا حرفه ای در میان رقبا وارد شوید ، طراحی سایت با وردپرس گزینه ی بسیار مناسبی است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، کار طراحی سایت را برای شما دلنشین تر میکند و با استفاده از امکانات فراوانی که برای مدیر سایت و کاربر ارائه میکند فرایند طراحی سایت و تولید محتوا را برایتان دلنشین تر میکند.

طراحی ارزان با وردپرس

وردپرس این روزها مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است برخلاف گذشته که بیشتر برای ساخت وبلاگ های مختلف مورد استفاده قرار میگرفت، این روزها وردپرس برای سایت های قوی و حرفه ای در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و این نشان از قدرت زیاد cms وردپرس میباشد.

از جمله مهمترین مزایای وردپرس را نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا متمایز میکند اینست که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و باعث میشود همه ی افراد حتی افراد کاملا مبتدی نیز به راحتی بتوانند وب سایت وردپرسی خود را مدیریت و هندل کنند.

همچنین امکانات ویژه ای که توسط تیم حرفه ای وردپرس ارائه می شود این فرصت را به شما میدهد تا بتوانید از وب سایت خود ، به بهترین شکل و با بیشترین خدمات و ظاهری زیبا به مخاطبین خود سرویس عرضه نمایید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس بدون ایجاد محدودیت و با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا ، پلاگین ها و قالب های بسیار متنوعی را پوشش میدهد که برای هر سلیقه و هر کسب و کاری بسیار مناسب است و سلایق مختلف را میتواند قانع و راضی نگه دارد. همچنین بسیاری از قابلیت هایی که به صورت رایگان به کاربر ارائه میشود ، فرایند طراحی وب سایت وردپرسی را برایتان ارزان و کاملا به صرفه رقم میزند.

از جمله ویژگی های متمایز وردپرس اینست که سایتی که با وردپرس طراحی و تولید می شود به تقریبی بهینه شده میباشد و امکان سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی به شکل ویژه ای وجود دارد و کار را به دلیل بهینه سازی بودن سایت بسیار راحت میکند. در حقیقت وردپرس با رعایت استانداردهای تعریف شده برای طراحی سایت و رعایت این موارد، امکان رتبه گیری و ایندکس شدن توسط گوگل و تبدیل شدن به رتبه یک گوگل بسیار داراست.

همچنین یک اصل مهم که در وردپرس به کمک شما میاید اینست که تعداد به روز رسانی و توسعه در آن بسیار بالاست و با سرعت بالایی امکانات و ویژگی های جدید را برای طراحی سایت با وردپرس ارائه میکند و این به دلیل انست که مخاطبی زیادی در سراسر جهان از وردپرس برای طراحی انواع وب سایت استفاده میکنند. این درحالیست که اگر شما با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای شرکت هایی که اختصاصی کار میکنند ، جلو بروید در صورتی که بخواهید یک قابلیت تازه برای وب سایتتان ایجاد کنند ، باید هزینه ی بالایی را پرداخت کنید که اصلا به صرفه نخواهد بود.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس این قابلیت را دارد که برای هر سیستمی که نیازمند دیتابیس و کار کردن با آن است مورد استفاده قرار میگیرد  و میتواند با آن پیاده سازی شود. به عنوان مثال سیتم های چندکاربره ، سایته ای دایرکتوری و … که دیتابیس سنگینی دارد می توان از وردپرس استفاده نمود.

آیا وردپرس زودتر مورد حمله قرار میگیرد؟

شاید این مطلب را شنیده باشید که برخی میگویند وردپرس زود هک میشود اما باید این مساله را گفت که وردپرس از استانداردهای تعریف شده برای طراحی سایت و بهینه سازی و امنیت استفاده میکند ولی با این شرایط به دلیل انکه از تیم پشتیبان و حرفه ای برای وردپرس استفاده می شود، در صورت بروز هرگونه مشکلی به سرعت مساله مرتفع میشود و تیم پشتیبانی به خوبی عمل میکنند. پس اگر قرار به نگرانی بابت طراحی سایت وردپرس بود بزرگترین برندهای جهانی که وب سایت خود را باید با وردپرس طراحی کردند ،قطعا به سراغ وردپرس نمیرفتند.

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی

طراحی سایت با وردپرس اختصاصی

شاید لازم باشد به این نکته اشاره کنیم که استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس با قالب  اماده این شرایط را فراهم آورد که تعدادی وب سایت از قالب یکسان استفاده کنند، اما تیم حرفه ای شرکت طراحی سایت یارس با انجام فرایند شخصی سازی سایت و تغییر قالب از این مساله جلوگیری کرده و امکان طراحی سایت ارزان و حرفه ای با وردپرس را برای همه عزیزان از تمامی شهرهای تهران ، کرج ، مشهد و … فراهم میآورد.

طراحی ارزان سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی ریسپانسیو

باتوجه به انکه این روزها استفاده از موبایل و تبلت در میان افراد زیادی شیوع دارد و نتیاج موجود در وب مستر توز بر این مهم تاکید دارد که بیشترین سرچ از موبایل است پس لازم است سایت را به شکلی طراحی کنید که با با بازشدن در مرورگر گوشی تلفن همراه قالب سایت و محتوای آن به هم نریخته و ظاهر آن حفظ شود. بنابراین باید طراحی سایت ریسپانسیو انجام شود که این مساله به خوبی توسط شرکت یارس در نظر گرفته میشود و طراحی سایت وردپرسی ریسپانیو در قالب های متنوع با قیمتی ارزان انجام می گردد.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست