چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

قیمت طراحی فروشگاه ساز انلاین

چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

دیگر زمان آن گذشته که مردم برای خرید سنتی اقدام کرده یا مغازه ها و فروشگاه ها به دنبال کسب و کار در بهترین و پر رفت و امدترین منطقه شهر باشند یا دغدغه چیدمان دکور خود را داشته باشند. با روی کار امدن فروش اینترنتی و انلاین ، محدودیتها کنار رفته و شما در هر کجای کشور ، ابتدای یک خیابان پر رفت و امد و یا انتهای یک کوچه بن بست و یا حتی در منزل میتوانید کسب درامد داشته باشید. انچه که مهم است طراحی فروشگاه اینترنتی است که ما اینجا شما را برای انجام هرچه بهتر این موضوع راهنمایی خواهیم کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

شاید تا صحبت از فروشگاه اینترنتی شود ، وبسایت هایی نظیر دی جی کالا برای شما تداعی شود اما بحث اینجاست که معروفترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا چه عملکردی داشتند که منجر به موفقیت انها شده است؟

طراحی سایت با وردپرس کمک میکند شما به اسانی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده و محصولات را با درج ویژگی های آن به مشتری ارائه کنید. میتوانید از درگاه پرداخت ایمن در سایت خود استفاده کنید و به راحتی به کسب درامد بپردازید.

ما در اینجا به برخی از سولات شما در زمینه راه اندازی فروشگاه ساز انلاین میپردازیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

تراکنش هایی که در بستر فروشگاه اینترنتی انجام میگیرد ، چقدر ایمن است؟

مجموعه خریدهایی که در این فروشگاه انجام میشود که اگر توسط طراح وب حرفه ای انجام شود بستری ایمن و مطمئن را فراهم میکند تا شما بتوانید به راحتی اقدام به خرید و فروش نمایید. همچنین استفاده از درگاه پرداخت ایمن نقش به سزایی در این موضوع دارد.

قیمت طراحی فروشگاه ساز انلاین

ایا امکان بارگذاری محصولات 360 درجه وجود دارد؟

بله شما میتوانید محصولات خود را با افکت 360 درجه در سایت بارگذاری کرده تا مشتری بتواند از ابعاد گوناگون انرا ارزیابی کند و سپس تصمیم به خرید بگیرد.

قیمت محصولات من متغییر است؟ چگونه میتوانم انها را در سایت درج کنم؟

این سوال بسیار رایجی است که باتوجه به فضای کسب و کار و نوساناتی که وجود دارد ممکن است برای شما ایجاد گردد. پاسخ ما به این سوال اینست شما میتوانید با استفاده از راهکارهایی که در وردپرس وجود دارد مشتری را مجاب کنید با شما برای اگاهی از قیمت تماس بگیرد و یا اینکه بدون تغییر قیمت به صورت جداگانه ، مقداری ثابت به همه یا بخشی از محصولات خود به صورت همزمان بیافزایید.

Online shopping

ووکامرس یا فروشگاه ساز چه گزارشی به من ارائه میدهد؟

شما در قسمت ووکامرس یا هر فروشگاه ساز دیگری نموداری زمانی از تراکنش های اتفاق افتاده ، لیست مشتریان و مشخصات انها ، تنظیمات قسمت حمل و نقل ، مشخصات مشتری ، قیمت و ….. را دریافت کرده و با اموزش هایی که برای کار با فروشگاه ساز دریافت میکنید میتوانید به راحتی به سفارش های سایت خود دسترسی پیدا کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

انچه که به عنوان یک فروشنده باید بدانید:

  • قبل از ارسال محصول کیفیت کالا را بررسی کرده و سپس ارسال کنید. چراکه اعتبار شما مهمترین چیز است که باید برای حفظ آن کوشا باشید.
  • سعی کنید پیوسته وضعیت سفارش های خود را بررسی کنید و در اولین فرصت برای پیگیری انها اقدام کنید. گرچه برای اگاهی از سفارشات خود لازم نیست حتما به سایت سر بزنید بلکه از طریق ایمیل نیز میتوانید اگاه شوید.
  • بهترین ، ایمن ترین و ارزان ترین  سیستم حمل و نقل را انتخاب کرده و خدمات خود را از انها دریافت کنید. اگر تعداد ارسال محصول بالایی داشته باشید میتوانید قرارداد با مجموعه حمل و نقل مورد نظر ببندید و از خدمات ویژه بهره مند شوید.
  • از بسته بندی مناسب ، شیک و به صرفه برای کالا استفاده کنید و سعی کنید برند خود را بروی محصولات درج نمایید تا بیشتر در خاطره ها باقی بماند.
  • بعد از ارسال کالا نظر مشتریان را درباره ی محصول ، بسته بندی ، ارسال و … بپرسید و در شبکه های مجازی فیدبک های انها را منتشر کنید. همچنین برای بهبود ایرادهای وارده بیاندیشید.
  • از مشتریانی که خرید انها ناموفق بوده ، پیگیری کرده و علت را جویا شوید. شاید در هنگام کار با سایت مشکلی برایشان پیش امده است.
  • هرچه مشخصات بیشتری درباره محصول در سایت درج کنید ، کار شما برای پشتیبانی راحتتر بوده و نیاز نیست تلفنی به سوالات کاربران پاسخ دهید.
  • هرچه بر روی سئو و بهینه سازی سایت خود بیشتر کار کرده باشید و محتوای به روزرسانی شده منتشر کرده باشید، احتمال انکه مشتریان شما را بهتر پیدا کنند وجود دارد.
  • از تصاویر مناسب و با کیفیت در سایت خود استفاده کنید.
  • از افرها و پیشنهادهای ویژه در سایت استفاده کنید.

فروشگاه انلاین

طراحی سایت فروشگاهی

شرکت یارِس در کنار تیم حرفه ای از متخصصین طراحی سایت ، دیجیتال مارکتر و سوشیال مارکتینگ همراه خوبی برای شما میباشد تا بتوانید با کمترین چالش کسب و کار اینترنتی خود را راه بیاندازید. شما میتوانید به صورت رایگان و تخصصی مشاوره دریافت کرده و بهترین پلن را برای ایجاد فروشگاه اینترنتی دریافت کنید. طراحی سایت فروشگاهی ارزان ، حرفه ای و زیبا از جمله ویژگی های نمونه کار طراحی سایت شرکت یارِس میباشد.

برای دریافت خدمات یاد شده از تهران ، کرج ، قزوین ، مشهد ، تبریز ، اصفهان و یا هر جای از ایران عزیزمان با ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:

هاست خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

جشنواره سایت اولی ها

شرکت طراحی پورتال سازمانی

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

وردپرس چیست؟

۱۵ تکنیک دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

ایا نیاز است از وبسایت خود بک اپ بگیریم؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

چگونه از هک سایت خود جلوگیری کنیم؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت فروشگاهی از صفر تا صد

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست