15 تکنیک دیجیتال مارکتینگ | چگونگی تبدیل کاربر به مشتری

دیجیتال مارکتینگ

15 تکنیک دیجیتال مارکتینگ | چگونگی تبدیل کاربر به مشتری

دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از روش هاییست که کمک میکند تا بتوانید به کسب و کار اینترنتی خود رونق بدهید و از این طریق کاربران را به مشتری در سایت و فروشگاه های اینترنتی خود تبدیل نمایید. ” 15 تکنیک دیجیتال مارکتینگ ” در این مقاله به شما میاموزد که چگونه از ورود کاربران به سایت خود  ، فروش بگیرید و اقدام به خرید و فروش اینترنتی کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در حقیقت با تحلیل دقیق جامعه ی مخاطبین محصول / خدمات سعی میکند  نیازهای مخاطبین را شناسایی کرده و برای معرفی محصولات و خدمات به این جامعه از بهترین روشها و بسترهای موجود ، استفاده نماید. این بسترها عبارند از وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی ، ایمیل و …. که هریک نیازمند آن است که از استراتژی خاص و جذابی برای تبدیل بیشتر کاربر به مشتری استفاده شود.

از چه روش هایی میتوانیم تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را اجرا کنیم؟

1- به کارگیری دکمه های call to action جذاب برای دسترسی بهتر کاربر به صفحه هدف

2- استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازدید بیشتر از سایت

3- استفاده از قابلیت amp برای ایجاد امکاناتی برای ریسپانسیو کردن سایت

4- ارسال ایمیل های تبلیغاتی ( ایمیل مارکتینگ ) برای مشتریان سایت و کسانی که قبلا ثبت نام کردند.

5- استفاده از مقالات مرتبط به حوزه کاری سایت و معرفی خدمات و محصولات

6- افزایش رتبه سایت با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت

7- تبلیغ در وبسایت های پربازدید

8- شناسایی جامعه ی هدف مشتریان سایت و تمرکز برای تبلیغات بر روی محل هایی که این دست از کاربران به آن سر میزنند.

9- استفاده از قابلیت های ویدیو و عکس جذاب و مفید برای جذب کاربر

10- تولید محتوای مفید ، یونیک ، خلاقانه و منطبق بر اصول سئو و بهینه سازی سایت

11- ارائه پیشنهادهای موثر به کاربر مطابق با نیاز او

12- در نظر گرفتن طرح های ویژه نظیر فروش با تخفیف زیاد برای کاربران و اطلاع رسانی مناسب

13- استفاده از بنرهای تبلیغاتی در وبسایت های مرتبط به موضوع سایت

14- تمرکز بر ux یا تجربه کاربری و ایجاد وبسایت در قالبی کاربر پسند

15- وبلاگ نویسی برای معرفی بیشتر خدمات و محصولات سایت

سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین مباحث مطرح در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و ترفند ها و تکنیک هایی که برای آن تعریف شده است ، میتوان به سئوی سایت اشاره کرد. سئو و بهینه سازی روشی قدرتمند است که به نسبت سایر روشها میتواند با قدرت بیشتری در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت کند. چراکه در این روش شما قادر هستید با استفاده از ابزارهای موجود، جامعه ی مخاطبین را تشخیص داده و با هزینه ی بسیار کمتری در مقایسه با تبلیغات بنری و تلویزیونی و … به تبلیغات اینترنتی بپردازید. چراکه این روزها مردم برای استفاده از خدمات و محصولات به اولین جایی که سر میزنند ، اینترنت و موتور جستجوی گوگل است و اگر  کاربر شما و وبسایتتان را در اینجا پیدا کند به راحتی میتوانید مشتریان زیادی را جذب نمایید.

سئو و بهینه سازی سایت با شناخت دقیق عباراتی که کاربران سرچ میکند و تحلیل سایت با استفاده از ابزارهای مختلف تشخیص میدهد که به چه میزان بر روی این واژگان باید کار کند تا دیده شود و این روند باید چگونه باشد تا کاربر پس از ورود به سایت ، به اعتماد کافی دست یافته و اقدام به خرید و ثبت سفارش نماید.

روش های دیجیتال مارکتینگ

بنابراین حوزه ی سئو و بهینه سازی سایت جزئی جدای ناپذیر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است که کمک میکند تا بتوانید به اسانی و بدون محدودیت های زمانی و مکانی کسب و کار اینترنتی داشته باشید و کسب درامد کنید.

در پروسه ی سئو و بهینه سازی سایت شما با استراتژی های خاص که ویژه سئوکاران و تحلیل گران سایت است ، نیاز مشتری در هر مرحله تشخیص داده میشود و برای هر مرحله ای احتمالات گوناگون و پاسخهای مناسب تعریف میگردد تا در نهایت فرایند خرید اتفاق بیفتد و کاربر ورودی به مشتری دائمی تبدیل گردد.

برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

اموزش سئو مقدماتی از پایه

گوگل ادوردز چیست؟

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

الگوریتم فلوریدا چیست؟

لینک فالو و نوفالو چیست؟

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

تگ noreferrer noopener چیست؟

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست