همه ی کسب وکار های سنتی نیازمند این هستند که کسب وکار خود را بروز کرده و با مردم هماهنگ شوند و از شیه های قدیمی به شیوه های نوین کسب و کار روی بیاورند.برای این که به شیوه ی نوین کسب در آمد داشته باشیم ابتدا باید یک وبسایت اینترنتی داشته باشیم.برای این کار می توانیم از ابزار قدرتمند طراحی سایت وردپرس استفاده کنیم .شما همچنین می توانید برای طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید و از متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.در اامه با همراه باشید تا به معرفی ورد پرس بپردازیم.

وردپرس

وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و طراحی سایت  در دنیا است. وردپرس یک سیستم کاملا رایگان است که شما می توانید با استفاده ازآن هر نوع وبسایتی که می خواهید طراحی وراه اندازی نمایید.وردپرس توسط زبان برنامه نویسی محبوب وقدرتمند PHPطراحی شده ست واز پایگاه داده MY SQLاستفاده می نماید. وردپرس ادامه پروژه موفق B2است که از سال 2003 توسط مت مولوگ استارت خورد وبعدها به وردپرس تغییر نام داد ودر دسترس عموم قرار گرفت.

هدف از راه اندازی وردپرس راحتی در استفاده و رعایت استاندارد های جهانی می باشد.به همین منظور سازندگان ورد پرس هسته وردپرس را به صورت کامل ودقیق برنامه نویسی کرده اند وآن را پشتیبانی می کنند وAPIها وامکانات زیادی را در اختیار توسعه دهندگان این سیستم مدیر یت محتوا قرار داده اند تا با استفاده از این امکانات قالب و افزونه های بسیار ی در جهت تکامل این سیستم طراحی کنند.

وردپرس

ورد پرس در بین سیستم های تولید محتوا  و طراحی سایت مزیت های بسیاری دارد که یکی از مزیت های آن رایگان بودن وراحتی نصب است شما میتوانید به راحتی آن را روی هاست خود نصب واز آن استفاده نمایید.از دیگر مزیت های این سیستم مدیریت محتوا می توان به امنیت بالا ی آن و پشتیبانی توسط تیم سازنده اشاره کرد.شما زمانی که از ورد پرس استفاده می کنید انتخاب های بسیار زیادی برای انتخاب قالب و پوسته وبسایت خود وهمچنین افزونه ها وابزار های مدیریتی وبسایت دارید که توسط آنها می توانید به زیبا سازی وسایت خود ومدیریت آن بپردازید.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت سازمانی و طراحی سایت مهندسی ، طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت با وردپرس و  … به صورت سایت ریسپانسیو  فعالیت میکند. همچنین این شرکت اماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان و به صورت تضمینی میباشد. برای ارتباط با مشاورین شرکت یارس با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان طراحی و بهینه سازی سایت استفاده نمایید. شرکت یارس اماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و تمامی شهرها میباشد.

با مشاورین ما در شرکت یارس در ارتباط باشید و از قیمت طراحی سایت اطلاع یابید.

همچنین بخوانید:

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست؟

آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

اموزش نصب افزونه در وردپرس

اموزش نصب پوسته در وردپرس

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست