چگونه رتبه خود را در الکسا افزایش دهیم؟

بهبود رتبه الکسا

چگونه رتبه خود را در الکسا افزایش دهیم؟

شاید اولین سوالی که به ذهنتان برسد این باشد که رتبه الکسا چیست و چه تاثیری بر روی سئو سایت خواهد داشت؟ رتبه ی الکسای سایت بعد از جمع اوری داده های تجمعی از نوار ابزار الکسای کاربران در مدت دوره ی سه ماهه مشخص میگردد. احتمالا بریتان سوال شود رتبه الکسا چگونه تعیین میگردد باید بگوییم این عدد ، ترکیبی از بازدید صفحات و ترافیک کاربران است و این رتبه از میانگین این دو در طول زمان تعیین میشود. هرچقدر عددی که برای رتبه الکسای شما تعیین شده کمتر باشد، بهترست ( اگر صفر باشید به این معناست که جریمه شده و این اصلا خوب نیست.)

بهبود رتبه الکسا

رتبه الکسای سایت خود را از کجا بفهمیم؟

برای انکه بتوانید رتبه الکسای خود را پیدا کنید بهترست ابتدا به ادرس https://www.alexa.com/siteinfo?q=   بروید و سپس ادرس وبسایت خود را در آن وارد نمایید. بعد از آن اینتر بزنید. شما میتوانید اطلاعات زیادی از جمله رتبه سایت در ایران ، رتبه سایت در دنیا ، ترافیک و …. دریافت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید نمودار مقایسه ای دو سایت را داشته و بررسی نمایید.

دلیل انکه رتبه الکسا اهمیت پیدا کرده است این میباشد که اطلاعاتی که در آن ارائه میشود بروز و جهانی است و وضعیت خوبی از بازدیدهای سایت و رتبه آن در اختیارمان قرار میدهد که برای ارزیابی مجموعه ی کارهایی که بر روی سایت انجام شده بسیار خوب میباشد.

افزایش رتبه الکسای سایت

ثبت وبسایت در الکسا

شما میتوانید از این طریق به سرمایه گذاری کوچک پرداخته و سایت خود را در الکسا ثبت کنید. بااینکار شما یک کد گواهی الکسا دریافت مینمایید که انرا در سایت خود قرار داده و الکسا سایت شما را بصورت دقیقتری اندازه گیری مینماید.

alexa ranking

از جمله مزایای ثبت وبسایت در الکسا این است که رتبه سایت بصورت دقیقتری مشخص میشود ، گزارشاتی که برای تحلیل ارائه میشود دقیقتر و با جزئیات بیشتری است. همچنین از یک داشبورد اختصاصی برخوردار خواهید شد.

چطور رتبه الکسا را افزایش دهیم؟

  • سعی کنید مخاطبان وبسایت خود را به سمت استفاده از نوار ابزار الکسا سوق داده ؛ چراکه این ابزار بهترین روش برای افزایش رتبه الکسا میباشد. اگر تمایلی ندارید که نوار ابزار را نصب کنید، میتوانید به افزونه الکسا فکر کنید و نصب نمایید.
  • همچنین الکسا یک ابزارک خاص دارد که میتوان در وبسایت خود نصب نمایید و کاربران به نصب آن تشویق نمایید. نصب Alexa Traffic widget منجر به تقویت رتبه سایت شده و هیت های ثبت شده به الکسا برگردانده میشود و این موضوع نقش زیادی در افزایش رنک الکسا خواهد داشت.
  • همچنین نوشتن محتوایی ویژه وب مسترها و سئوکاران میتواند کمک کننده باشد. این محتوا به لحاظ کیفی باید استاندارد و سئو شده باشد . چراکه در اینصورت کاربرانی را به صفحه خود متمایل میکنید که انها هم از نوار ابزار الکسا استفاده کرده و این یک تکنیک عالی و جالب است.
  • از تولید محتوای سئو شده ، جذاب و چشم گیر برای سایت خود استفاده کنید. سعی کنید محتوا را طوری تهیه کنید که کاربر راغب باشد در سایت شما بوده ، خرید بازدیدهای چند ثانیه ای تاثیر آنچنانی نخواهد داشت.
  • کمپین های تبلیغاتی و گوگل ادوردز میتواند تاثیر گذار باشد و از این طریق به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید.

اموزش افزایش رتبه در الکسا

ایا واقعا رتبه الکسا ارزشمند است؟

ممکن است برای افزایش رتبه الکسا مردد باشید و ندانید بالاخره بهتر است اینکار انجام بگیرد یا خیر. شما زمانی که تصمیم میگیرید رتبه سایت خود را در الکسا افزایش دهید ، در حقیقت با اجرای دستورالعمل ها به بهبود وضعیت سایت خود کمک میکند و همچنین سنجش سایت شما در الکسا کمک میکند پس از مدتی به معیار درستی برسید و بدانید چه عملکردی منجر به بهبود و افزایش رنک سایت شما میگردد تا از آنها بیشتر استفاده کرده و بروی انها تمرکز کنید.

همچنین بخوانید:

گوگل ادوردز چیست؟

اموزش مقدماتی سئو سایت

۱۵ تکنیک دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

الگوریتم فلوریدا چیست؟

لینک فالو و نوفالو چیست؟

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

تگ noreferrer noopener چیست؟

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست