الگوریتم رقص گوگل و ارتباط آن با سئو

الگوریتم رقص گوگل

الگوریتم رقص گوگل و ارتباط آن با سئو

الگوریتم رقص گوگل یا همان google dance  یکی از الگوریتمهای موتور جستجوی گوگل میباشد که از سال 2003 شروع به فعالیت کرده است. اما این الگوریتم در سال 2014 به صورت رسمی به ثبت رسانیده شد. هدف از ایجاد این الگوریتم اینست که تمامی وبسایت ها و صفحات اینترنتی در شرایط یکسان و کاملا عادلانه ایجاد شوند. تا بدینوسیله صفحاتی که هوشمندانه تر عمل کرده اند و لایق رتبه بالاتری هستند جهت افزایش rank سایت خود شناسایی شوند.

الگوریتم رقص گوگل

نحوه ی کار الگوریتم رقص گوگل

این الگوریتم به این شکل فعالیت دارد که با جابه جایی مداوم صفحات ، رفتار کاربران را مورد سنجش قرار میدهد و بعد از آن تصمیم میگیرد که به هر سایتی چه رتبه ای اختصاص دهد. در حقیقت باید اینگونه گفت که بعد از انکه هر مطلب در سایت انتشار پیدا میکند ،  موتور جستجوی گوگل رتبه های مختلفی به سایت میدهد و واکنش کاربر را مورد سنجش قرار میدهد. به عنوان نمونه بررسی میکند که واکنش هر کاربر در رابطه با کلیک بر روی لینک ، اسکرول کردن صفحه ، مدت زمان باقی ماندن در صفحه ، نرخ پرش و سایر پارامترهای مهم برای امتیاز دهی به یک سایت چگونه است. سپس بر این اساس تصمیم میگیرد چه رتبه ای به وبسایت موردنظر شما اختصاص دهد که موجب ارتقا و یا افت وبسایت شود.

google dance چیست؟

بنابراین درصورتیکه با افت ناگهانی و یا پیشرفت قابل ملاحظه ای در سایت خود مواجه شدید میتواند نشات گرفته شده از این باشد که الگوریتم رقص گوگل شما را مورد توجه قرار داده، پس بهترست دست به کار عجیبی نزنید و صبورانه منتظر باشید تا از این رقص گوگل به سلامتی بیرون بیایید.

این مورد یکی از جمله مباحثی بود که در بحث سئو و بهینه سازی سایت مورد توجه قرار گرفته و نیاز است هر سئوکار حرفه ای از آن اگاهی داشته باشد.

همچنین بخوانید:

الگوریتم فرد چیست؟

الگوریتم فلوریدا ، الگوریتمی بر مبنای سئو

بروزرسانی ژوئن 2019 ، تغییر الگوریتم گوگل

همچنین بخوانید:

گوگل ادوردز چیست؟

۱۵ تکنیک دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

الگوریتم فلوریدا چیست؟

لینک فالو و نوفالو چیست؟

اموزش سئو از پایه و مقدماتی

تگ noreferrer noopener چیست؟

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست