روش های کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

افزایش رتبه سایت در گوگل

روش های کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

شما به عنوان مدیر یک وبسایت یا سئوکار احتمالا تصمیم گرفته اید که سئو سایت را آغاز کنید و الان این دغدغه را دارید که چطور زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل را کاهش دهید. ما می خواهیم در این مقاله به شما بیاموزیم که چه عواملی در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل موثر است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

همان طور که می دانید اگر سایتی در صفحه اول گوگل و خصوصا جزو چند پیشنهاد اول نمایش داده شود، احتمال باز کردن آن توسط کاربران بسیار زیاد است. اما خیلی به ندرت پیش می آید که کاربران به صفحه های بعدی گوگل بروند و سایت های پایین تر را انتخاب و باز کنند. در واقع سایت هایی که جزو پیشنهادهای نخست گوگل نباشند، از نظر کاربران سایت های قابل اعتمادی نخواهند بود. با این توضیح به اهمیت رسیدن سایت به صفحه اول گوگل پی می برید. برای رسیدن به رتبه های نخست گوگل راهکارهایی وجود دارد که در این نوشته به تعدادی از مهم ترین های آن ها اشاره خواهیم کرد.

روش های افزایش سرعت سئو سایت

چه عواملی در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل موثر است؟

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در تعیین زمان بالا امدن سایت در کلمه ای مشخص، موثر باشد رقبا است. شما باید بررسی کنید کلمه مدنظرتان بعد از گذشت چه مدت زمانی بالا می آید و تعداد وبسایت هایی که آن ها هم بر روی این کلمه کار می کنند چقدر است و روند کار آن ها به چه شکل بوده است؟ در واقع انتخاب درست کلمات کلیدی تأثیر بسیار زیادی در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول دارد.

بعد از آن ، بسیار مهم است که سایت در حال حاضر به لحاظ کیفی و فنی در چه وضعیتی به سر می برد؟ وضعیت سرعت سایت، بهینه سازی کد های سایت و … در چه شرایطی است. چراکه این عوامل در تعیین وضعیت سئو سایت موثر است و باید لحاظ شود. انجام اصولی و حرفه ای سئو سایت می تواند تأثیر چشمگیری در قرار گرفتن سایت در نخستین پیشنهادات گوگل داشته باشد. برای مثال اگر سئو سایت به صورت اصولی انجام شود، سرعت سایت شما نیز افزایش یافته و همین موضوع سبب می شود تا رضایت کاربران و ماندگاری آن ها در سایت شما بیشتر شود. رضایت کاربران یکی از اصولی است که گوگل برای امتازدهی به سایت ها به آن توجه دارد و با افزایش امتیازتان سایت شما در رتبه های اول قرار خواهد گرفت.

عامل بعدی که در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل مهم است این می باشد که کلمه کلیدی در چه سختی ای به سر می برد. ممکن است کلمه ای پر رقابت باشد و زمان بیشتری برای سئو سایت ببرد. در عین حال ، کلمه ی دیگری در کمتر از چند ماه به صفحه اول گوگل دست یابد.
برای شروع سئو سایت چندین فاکتور می تواند در موفقیت شما و رسیدن به صفحه اول گوگل موثر باشد:

  • سئوکار خوب و متخصص
  • عبارات کلیدی با ترند پایین تر
  • خوش شانسی در روند کار و عدم ایجاد مسائلی همچون ( الگوریتم های سخت گیرانه ، قطع شدن اینترنت و … )

چگونه سرعت سئو سایت را بالا ببریم

زمان بالا آمدن سایت تازه راه اندازی شده

یک سایت که به تازگی راه اندازی شده است، بعد از حدود 3 الی 4 ماه از راه اندازی آن، اولین نتایج بالا آمدن را در آن می بینید. بعد از 6 الی 7 ماه، ترافیک بیشتری در سایت دیده شده و شما می بینید سایت بالا آمده است. روی عباراتی با رقبای کم، 60 تا 80 روز زمان می برد به بالا بیاید و عبارات با رقبای بیشتر، بیش از یک سال زمان می برد که بالا بیاید.

همان طور که می بینید عوامل متعدد و متنوع ای در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل تأثیر می گذارند. توجه به تمامی این نکات به صورت همزمان به شما کمک می کند تا سایتی حرفه ای و موفق داشته باشید.

ممکن است برخی از سئوکاران غیر حرفه ای، وعده های کمتر از 30 روز را برای بالا آوردن سایت بدهند و از روش های غیر استاندارد برای بالا آوردن سایت نظیر سئو کلاه سیاه استفاده کنند که این روش ماندگار نبوده و تاثیر چندانی ندارد. به یاد داشته باشید که اگر سایت شما به صورت اصولی توسط فردی با تجربه و حرفه ای طراحی و تولید شده باشد و سئو سایت نیز توسط سئوکار با تجربه و آشنا به اصول صحیح سئو انچام شود، بی شک سایت شما در زمان مناسبی جزو نخستین انتخاب های گوگل قرار خواهد گرفت.

عوامل مهم در کاهش زمان سئو سایت

چه عواملی در کاهش زمان سئو موثر است؟

از جمله عوامل مهمی که در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل و  افزایش سرعت سئو سایت، موثر است می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تاثیر سن دامنه : ممکن است شما زمان زیادی را برای نوشتن یک محتوای یونیک در سایت خود اختصاص دهید، اما سایت دیگری که سن دامنه و اعتبار سئو آن از شما بهتر است مقاله ی شما را در سایت خود کپی کند. باید بگوییم که سایت دوم با اینکه مقاله را کپی کرده ، ولی بدلیل اعتبار سایت شانس بیشتری برای دیده شدن خواهد داشت.
  • دامنه با سابقه درست: یکی از فاکتورهایی که گوگل به آن اهمیت میدهد سو سابقه سایت است. به این معنا که سایت نباید دارای سابقه حذف یا جریمه شدن داشته باشد و روند خوبی را در گذشته پیش گرفته باشد تا شانس دیده شدن آن بالاتر باشد.
  • میزان رقابت کلمه کلیدی : شما نمیتوانید میزان پیشرفت عبارت « طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت » را با عبارت « طراحی سایت » مقایسه کنید. این قیاس به طور کلی اشتباه است چراکه رقبای واژه دوم بسیار بیشترند. اما یک سئوکار حرفه ای در ابتدای کار سعی میکند با شکستن واژه و ریزتر کردن عبارات روند خوبی را در پیش گرفته و پله پله بر روی واژه های قوی تر کار کند.
  • نوع محتوا : تولید محتوا سئو شده و استاندارد تاثیر زیادی در روند افزایش رتبه یک گوگل خواهد داشت. اگر شما زمان مناسب را برای انتخاب عناوین سئو شده ، محتوا و مقالات استاندارد ، یونیک و جذاب اختصاص دهید ، میبینید که پیشرفت زیادی خواهید داشت و سایت شما رشد خواهد کرد.

با توجه به این موارد می توانید زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل را کاهش و امکان دیده شدن سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

جمع بندی

در این نوشته با ارائه اطلاعات کاملی به سوال چه عواملی در کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل موثر است؟ پاسخ داده ایم. همان طور که اشاره کردیم عوامل مختلفی مانند سرعت بارگیری سایت، تولید محتوای با کیفیت، ساختار سایت، لینک سازی واقعی، بهبود تجربه کاربری و …. در تعیین زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل تأثیر می گذارند.

مجموعه یارس می تواند در زمینه طراحی و تولید سایت و انجام سئو به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب به شما کمک کند. برای طراحی سایت ورزشی، طراحی سایت مدرسه، طراحی سایت تعمیرگاهی و … می توانید از خدمات با کیفیتی که این شرکت طراحی سایت ارائه می کند بهره ببرید.

کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

همچنین بخوانید:

گوگل ادوردز چیست؟

اموزش مقدماتی سئو سایت

۱۵ تکنیک دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

الگوریتم فلوریدا چیست؟

لینک فالو و نوفالو چیست؟

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

تگ noreferrer noopener چیست؟

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست