ربات اسکات آمازون برای حمل کالای مشتری

ربات امازون

ربات اسکات آمازون برای حمل کالای مشتری

ربات اسکات در واشنگتن به عنوان یک رباتی که کالاهای خریداری شده را به دست مشتریان میرساند،  توسط شرکت امازون مورد تست و بررسی قرار گرفت. شرکت امازون سعی دارد با استفاده از این ربات ها کالاهای خریداری شده را به اسانترین روش ممکن بدست مشتریان خود برساند.

آمازون ربات های اسکات را به خیابان های واشنگتن فرستاد و تست انها را اغاز کرد تا ببنید برای انجام حمل و نقل های خود میتواند از این رباتها کمک بگیرد یا نه

ربات اسکات امازون

ربات های اسکات با استفاده از قابلیت مسیریابی که در انها تعریف شده است ، میتوانند کالاهای مشتریان را بدست انها رسانیده و به این ترتیب از انها استفاده کنندو هرچند در ابتدای کار امازون یکی از کارکنان شرکت خود را برای همراهی با این رباتها در نظر گرفته است.

همچنین بخوانید:

کشف حفره امنیتی به شدت خطرناک در پردازنده های اینتل

موبایل خورشیدی

استفاده از فناوری بلاکچین در تولید باتری ولوو

ویژگی های ربات اسکات

ابعاد این ربات  به اندازه ی کولر کوچک است که از باتری برای فعال سازی خود استفاده میکند. این ربات باتوجه به ویژگی هایی که دارد میتواند به راحتی از وجود موانع بر سر راه خود اطلاع یافته و از انها عبور کند. اما چیزی که در مورد این ربات هنوز مبهم است اینست که ایا قادر است چهره فرد تحویل گیرنده را تشخیص دهد و کالا را به درستی به صاحبش تحویل دهد یا خیر؟

دریافت خدمات وب از شرکت طراحی سایت یارس

 

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست