خنک کننده مایع deep castle RGB v2

خنک کننده مایع deep castle RGB v2

خنک کننده مایع deep castle RGB v2

سری جدید خنک کننده های پردازنده مایع که با فناوری ضد نشت کار میکند توسط دیپکول تولید شد. این محصول که ظاهری جذاب دارد، در سری Castle RGB V2 دارای دو مدل است که رادیاتور 240 و 360 میلی متری انرا ارائه میدهد.
در این فناوری از یک کیسه تعدیل کننده فشار هوا استفاده شده که هوا را منعطف کرده و درون مخزن قرار دارد. این کیسه پلاستیکی از دو بخش تشکیل شده است بخش اول در تماس با هوای بیرونی است که از طریق انبساط یا انقباض ، با ایجاد اختلاف فشار مایع خنک سازی با فشار هوای بیرون باعث میشود از نشت جلوگیری شود.
در ساختمان دیپکول از شلنگ های ساخته از IIR استفاده میشود که خاصیت کشسانی داشته و از این ماده در لاستیک هواپیما نیز استفاده میشود. این شلنگ ها از لایه بیرونی دارای پوششی بافتی میباشند.

خنک کننده مایع deep castle RGB v2

CASTLE-RGB-V2-3.jpg

پمپ خنک کننده این کولرها ، در داخل بلاک اصلی قرار گرفتهکه به صورت استوانه ای مانند طراحی شده است. این پمپ ها از یاتاقان سرامیکی و تعدادی لامپ RGB با دفیوزر میباشد که بلاک آن به رنگ مشکی مات میباشد.
دو عدد فن 120 میلی متری در مدل 240 متری کولر قرار دارد. همچنین د رمدل 360 متری از سه عدد فن استفاده شده که خوشبختانه مجهز به نورپدازی و بالشتک های نرم پلاستیکی است. این فن ها با سرعت 55 تا 1800 دور در دقیقه تنظبم میشوند و حداکثر هوایی که جابه جا میشود 69.34CFM است که الودگی هوا را به 30dBA میرساند.

CASTLE-RGB-V2-1.jpg

در این مدل کاربر میتواند جلوه های نورپردازی را انتخاب و بر سیستم اعمال کند همچنین میتواند نوع نورپردازی مدل خود را پیاده سازی کند. برای شخصی سازی نورپردازی میتوان از برنامه های سازندگان از جمله Aura Sync ،Mystic Light ،RGB Fusion ،Polychrome و VividLED کمک گرفت.

همچنین بخوانید:

تست A/B چه کاربردی دارد؟

ربات اسکات امازون برای حمل کالای مشتری

کشف حفره امنیتی در پردازنده های اینتل

GamerStorm Castle RGB V2 از کلیه سوکت های پردازنده‌ رایج چون AMD TR4 و LGA2066 در کنار AM4 و LGA115x نیز پشتیبانی به عمل میاورد. مدل 240 میلی متری، به قیمت 110 دلار و مدل 360 میلی متری آن 140 دلار میباشد که باید درنظر گرفت.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست