موبایل خورشیدی | شیائومی حق امتیاز موبایل خورشیدی را ثبت کرد

شیائومی حق امتیاز موبایل خورشیدی را ثبت کرد

موبایل خورشیدی | شیائومی حق امتیاز موبایل خورشیدی را ثبت کرد

این شرکت حق امتیاز اختراع یک موبایل با پنل خورشیدی را به ثبت رسانیده است. از ویژگی های موبایل خورشیدی میتوان به این مورد اشاره کرد که نمایشگر این دستگاه بدون فرورفتگی بوده و  دوربین جلویی زیر نمایشگر میباشد.

طبق اطلاعات به دست آمده این حق امتیاز جولای سال گذشته در «سازمان جهانی مالکیت فکری» ارائه شده است. این حق امتیاز شامل چند تصویر از طراحی موبایل میباشد.

طرح های ارائه شده از این دستگاه  نشان می دهند موبایل خورشیدی مذکور دارای نمایشگری بدون فرورفتگی میباشد، ولی مشخص نیست دوربین جلویی آن در کجا قرار می گیرد. زیرا نشانی از ماژول دوربین جلویی پاپ آپ نیز در تصاویری که از این دستگاه ارائه شده موجود نمیباشد. پس این احتمال ممکن است که این شرکت از فناوری تعبیه دوربین زیر نمایشگر  برای این موبایل بهره گیری نماید.

موبایل خورشیدی

از دیگر ویژگی های این دستگاه اینست که پشت دستگاه نیز  ماژولی با دو دوربین قرار داشته و حسگرهای دوربین به طور عمودی میباشند. همچنین یک فلش ال ای دی نیز میان دو حسگر وجود دارد. علاوه بر آن پشت دستگاه نشانی از حسگر اثر انگشت نمیباشد و این ماژول احتمالا زیر نمایشگر نصب میشود.

همچنین بخوانید: استفاده از فناوری بلاک چین در ساخت باتری ولوو

همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که مهمترین بخش این موبایل پنل خورشیدی است که تقریبا بخش بزرگی از پشت دستگاه را می پوشاند. نکته ی جالبی که وجود دارد اینست که این پنل از ماژول دوربین نازکتر بوده و به وسیله ی پنل دستگاه میتواند از انرژی خورشیدی برای شارژ شدن استفاده کند.

نکته اخر اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی عرضه یا چگونگی ساخت دستگاه منتشر نشده و با اینکه حق امتیاز آن ثبت شده است اما نمیشود این نتیجه را گرفت که چه زمانی و به چه نحوی این دستگاه به بازار عرضه میگردد.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست