CMSیا سیستم مدیریت محتوا چیست؟

cmsچیست؟

سیستم مدیریت محتوا یا همان (CMS(Content Management System همان طور که از نامش پیداست یک سیستم مدیریتی است . این سیستم ها برای طراحی سایت و مدیریت آن به کار می رود.در واقع شما برای ایجاد یا مدیریت وبسایت نیاز به یکه CMSدارید که یا باید یک CMS اختصاصی برای خودتان طراحی کنید که نیازمند هزینه ، زمان و دانش برنامه نویسی است یا اینکه از سیستم های مدیریت محتوا ی آماده استفاده کنید که هم سریعتر و کم هزینه تر  است . که برخی از مزیت های آن به شرح زیر است:

  • سهولت در توسعه و افزایش بهره ور ی وبسایت
  • صرفه جویی در وقت وهزینه
  • کارایی و به روزرسانی آسان
  • سازگاری و انعطاف پذیری بیشتر وبسایت
  • امنیت بهتر وبالاتر وبسایت

در ادامه سه نمونه از بهترین CMSها وسیستم های مدیریت محتوا را برای شما معرفی کردیم.

 

وردپرس

وردپرس

وردپرس یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا است. با ورد پرس هر نوع سایتی قابل راه اندازی است در حال حاضر قالب های فروانی برای ورد پرس وجود دارد.همچنین افزونه وپلاگین های کاربردی متنوعی نیز برای وردپرس در دسترس می باشد.شما می توانید با استفاده از این قالب ها و افزونه ها انواع سایت ها، فروم ها،شبکه های اجتماعی و سایت های فروشگاهی راه اندازی کنید .

برخی از مزیت های ورد پرس به شرح زیر است:

  • جامعه استفاده کننده بسیار بزرگ کاربری به همراه مطالب آموزشی بسیار
  • پلاگین های و قالب های رایگان و غیر رایگان که به شما امکان ساخت هر نوع سایتی را می دهد
  • کنترل پنل کاربر پسند و ساده که به کاربر امکان مدیریت سایت را به سادگی می دهد

جوملا

جوملا

جوملا نیز یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که توسط شرکت ها ومجمعه های بزرگی مورد استفاده قرار گرفته است.جوملا مناسب انواع وبسایت از ساده تا پیچیده است .فراوانی قالب ، افزونه وپلاگین ها در جوملا نیز بسیار زیاد است و مشکلی از بابت نخواهید داشت.

جوملا کاربران فعال بسیاری دارد بنابراین برای آن آموزش های زیاده وجود دارد همچنین برای استفاده از جوملا نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید.

دروپال

دروپال

دروپال نیز یکی دیگر از سیستم های محبوب مدیریت محتوا است و توسط شرکت های بزرگی مورد استفاده قرار گرفته است ودارای امکانات بسیاری برای طراحی وساخت انواع وبسایت است.

دروپال گروه های فعال بسیاری دارد که آموزش ها و انواع ابزار ها را برای آن منتشر می کنند. شما می توانی با استفاده از این امکانات وبسایت خودرا راه اندازی و مدیریت نمایید.

همچنین شما می توانید جهت طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید و از متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت سازمانی و طراحی سایت مهندسی ، طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت با وردپرس و  … به صورت سایت ریسپانسیو  فعالیت میکند. همچنین این شرکت اماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان و به صورت تضمینی میباشد. برای ارتباط با مشاورین شرکت یارس با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان طراحی و بهینه سازی سایت استفاده نمایید. شرکت یارس اماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و تمامی شهرها میباشد.

با مشاورین ما در شرکت یارس در ارتباط باشید و از قیمت طراحی سایت اطلاع یابید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست