در هنگام طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟ | پارامترهای طراحی سایت

طراحی وب سایت ارزان

در هنگام طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟ | پارامترهای طراحی سایت

امروزه وب سایت به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کسب و کار اینترنتی و معرفی استفاده میشود. مجموعه قابلیت ها و امکاناتی که در سایتها ارائه میگردد کمک میکند تا شما بتوانید به بهترین وجه ممکن در میان رقبا حضور یافته و به معرفی خود بپردازید. طراحی انواع وب سایت شرکتی ، طراحی وب سایت فروشگاهی ، طراحی سایت پورتال و سازمانی ، طراحی ارزان سایت اموزشی و … کمک میکند تا شما بتوانید وب سایتی زیبا ، کاربردی و با قالبی متناسب با هدف تان طراحی کرده و از آن لذت ببرید. طراحی وب سایت حرفه ای و اختصاصی باید با رعایت مجموعه ای از نکات و استانداردها اتفاق بیفتد تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت و نتیجه گرفت. مجموعه ی این نکات را در قالب پارامترهای طراحی سایت بیان کرده ایم که میتواند پاسخ مناسبی برای این سوال باشد : ” در هنگام طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟ ” .

با ما همراه باشید.

طراحی وب سایت ارزان

برای طراحی وبسایت باید به چه پارامترهایی توجه کرد؟

از جمله نکات مهم در هنگام طراحی وبسایت های حرفه ای و اختصاصی که باید توسط طراحان سایت و سئوکاران حرفه ای رعایت شود این موارد میباشد:

  • هدف از طراحی سایت:

شما باید به عنوان کسی که قصد طراحی وبسایت حرفه ای و ارزان دارد ، بدانید به چه هدفی میخواهید اینکار را انجام دهید. اگر وبسایت شما قرار است به جهت فروش خدمات یا محصولات طراحی گردد کاری متفاوت با زمانی که میخواهید وبسایت را برای معرفی و نمایش استفاده کنید خواهد داشت. حتی پروسه ی طراحی سایت در زمانی که شما میخواهید وبسایت را به جهت خرید و فروش انلاین داشته باشید بازمانی که به صورت پرداخت بعد از تحویل است ، متفاوت است. پس مهمترین نکته اینست که با شناخت دقیق دیجیتال مارکتینگ و دیگر مباحث طراحی سایت و سئو سایت اقدام به طراحی وبسایت نمایید.

همچینین بخوانید : آموزش تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

  • طراحی سایت به صورت واکنش گرا:

با توجه به انکه امروزه تلفن های همراه و تبلت بخش بزرگی از نتایج سایت را به خود اختصاص داده اند و حتی گاهی بیشتر از سیستم های کامپیوتری از انها استفاده میگردد ، لازم است وبسایت به صورت ریسپانسیو و واکنش گرا طراحی گردد تا وبسایت به صورت کامل و بدون به همریختگی برای کاربر نمایش داده شود. طراحی سایت ریسپانسیو یکی از فاکتورهای مهم اصول سئو و بهینه سازی سایت است که بهترست به آن توجه گردد تا نتایج خوبی از طراحی و سئو سایت دریافت نماییم.

طراحی سایت ارزان

  • رعایت استانداردهای تجربه ی کاربری یا ux:

یک طراح وبسایت حرفه ای باید سایت را به گونه ای طراحی کند که امکان کار کردن کاربر با هر اطلاعاتی در آن فراهم شده و بدون مشکل به قسمت هایی که قصد بازدید از انها را دارد دسترسی پیدا کند.

  • طراحی سایت بهینه سازی شده :

یکی از مهمترین تفاوت هایی که بین یک وبسایت حرفه ای و اماتور وجود دارد ، بحث بهینه سازی سایت میباشد. استفاده از کدهای سنگین ، افزونه ها و پلاگین های نامناسب در طراحی سایت با وردپرس و عدم بهینه سازی عکس ها و فیلم های بارگذاری شده در سایت کمک میکند تا شما با کاهش سرعت سایت رو به رو شده و در روند سئو و بهینه سازی سایت مشکل ایجاد گردد. بنابراین لازم است طراحی وبسایت خود را با گروهی یا شرکت طراحی سایت حرفه ای انجام داده تا برای مراحل بعدی سئو سایت با مشکل مواجه نگردید و به اسانی اقدام به افزایش رنکینگ سایت خود کنید.

پیشنهاد مطالعه : راهکارهای افزایش سرعت سایت

  • به روز بودن مطالب سایت :

تصور نکنید که با طراحی سایت کار شما به انتها میرسد. چراکه وب سایت طراحی شده همچون فروشگاهی در انتهای خیابان است که کسی از وجود آن اطلاع ندارد و لازم است با رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت ، امکان نمایش وبسایت خود را در نتایج گوگل فراهم آورید. یکی از مهمترین و اصولی ترین این روش ها ، تولید محتوای یونیک و به روز رسانی انها میباشد که کاربران زیادی را به سمت سایت جذب کرده و به کاربر دائمی تبدیل میکند.

سئو و بهینه سازی سایت

  • کپی مطالب ممنوع!!!

سعی کنید برای تولید محتوای خود زمان اختصاص داده و یا اینکار را به گروهی بسپارید که به صورت تخصصی بر روی تولید محتوای سئو شده و یونیک کار میکنند. استفاده از مطالب کپی شده امتیاز منفی برای شما خواهد داشت و به نتیجه ی مطلوبی دست نخواهید یافت.

همچنین بخوانید : چگونه یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

  • طراحی سایت با گرافیک مناسب:

گرافیک و ظاهر سایت بخشی بزرگ و مهم در طراحی میباشد که نقش موثری در جذب کاربر داشته و کمک میکند تا شما بتوانید خدمات و محصولات خود را در بهترین وجه ممکن به مشتریان و مخاطبانتان ارائه کنید و لازم است طراح سایت با فنون گرافیکی ، طیف رنگ ها و همچنین علم روانشناسی رنگ اشنا بوده و رعایت گردد.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس به همراه مجموعه ای از مهندسین در زمینه ی طراحی انواع وبسایت و سئو و بهینه سازی سایت فعالیت کرده و خدمات مناسب با قیمت ارزان را به شما ارئه میدهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ی طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت تماس بگیرید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست