انتخاب نام دامنه ی مناسب | ویژگی های دامنه سایت

ثبت دامنه ی مناسب

انتخاب نام دامنه ی مناسب | ویژگی های دامنه سایت

شاید انتخاب نام دامنه ی مناسب ، از جمله سختترین کارهایی باشد که این روزها ذهنتان را درگیر کرده و سعی دارید از محیط اطراف استفاده کرده و ایده بگیرید. نام دامنه به عنوان یک اصل مهم در سایت میباشد که اگر ویژگی های مناسبی داشته باشد ، میتواند نقش موثری در سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد.

ویژگی های دامنه خوب

یک دامنه ی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای انکه یک دامنه ی مناسب برای وبسایتتان انتخاب کنید ، لازم است به مجموعه نکاتی توجه کنید تا بهترین دامنه را انتخاب کنید. حتی اگر هنوز شرایط ایده ال برای راه اندازی کسب و کارتان را پیدا نکرده اید و شاید نتوانید شرکت راه اندازی کنید ، اما بهترست دامنه ی خود را ثبت کنید تا قبل از انکه توسط شخص دیگری انتخاب و ثبت شود.

ثبت دامنه ی مناسب سایت

  1. دامنه سایت باید کوتاه ،  ساده و راحت باشد. سعی کنید دامنه ای را انتخاب کنید که کوتاه باشد.  دامنه های طولانی ،به راحتی در ذهن نمیمانند و این اصلا خوب نیست. کاربران باید دامنه ی شما را به خاطر سپرده و تصویر خوبی از آن به ذهن بسپارند. همچنین سعی کنید دامنه ای انتخاب کنید که خواندن و نوشتن آن راحت باشد و کاربر کمتر غلط املایی داشته باشد تا بتواند مستقیم و بدون خطا وارد سایت شما شود. این امر در سئو و بهینه سازی که یکی از تخصص های شرکت طراحی سایت و سئو یارس (یاری رسان عصر جدید ) است موثر خواهد بود و نرخ پرش سایت را کاهش میدهد.
  2. دامنه باید مرتبط و با معنا باشد. سعی کنید دامنه ای انتخاب کنید که به زمینه ی کاری وب سایت شما مرتبط باشد. به عنوان مثال اگر اقدام به طراحی سایت چشم پزشکی کرده اید یا یک وب سایت وردپرسی متعلق به شرکت ایجاد نمودید ، سعی کنید دامنه ی خود را نیز نزدیک به این موضوعات انتخاب نمایید و این الفاظ  با معنا باشند.چه دامنه ای خوب است؟
  3. انتخاب پسوند مناسب برای دامنه . پسوند های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که هریک برای کسب و کار خاصی مفید است. سعی کنید پسوندهای معتبر و معروف را خریداری کنید و از یک دامنه ی منحصر به فرد استفاده نمایید. خرید دامنه دات کام و دات آی آر یکی از روش هایی است که در بحث سئو سایت رعایت میشود تا به انجام اصول سئو کمک کند.
  4. خلاقیت در انتخاب نام دامنه: سعی کنید مسیری که رقبا رفته اند را دوباره تکرار نکنید. انتخاب یک دامنه خلاقانه و جذاب میتواند گامی موثر و جهشی بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا باشد. پس سعی کنید از محیط اطراف ایده بگیرید ، خلاقیت به خرج دهید ، مشورت کنید و سپس اقدام به ثبت دامنه نمایید.

همه چیز برای طراحی وب سایت وردپرسی حرفه ای اماده است. پس کلیک کنید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست