انکر تکست در حقیقت به معنای کلمات یا کاراکترهایی میباشد که به انها لینک داده میشود و در صورتی که بر روی آنها کلیک کنید وارد ادرس خاصی میگردند. این کلمات می توانند کمک کنند تا رتبه وب سایت و سئو و بهینه سازی آن افزایش پیدا کند و جایگاه بهتری در گوگل کسب نماید. لینک هایی که بر روی آنها قبلا کلیک کرده باشید رنگی متفاوت خواهند داشت. تعداد کاراکتر استاندارد در انکرتکست به 60عدد میرسد که برای ساخت انکر تکست باید به آن توجه کرد.

انکر تکست چیست؟

به نمونه انکر تکست زیر توجه کنید.

نکات طلایی استفاده از انکر تکست

این دو نمونه به صفحه اصلی سایت لینک شده اند و کاربر پس از کلیک بر روی آنها وارد صفحه اصلی میگردد. اینکه کلمه مورد نظر به چه سایتی وارد میشود مساله ایست که شما باید به آن توجه کنید. اگر محلی که کاربر پس از کلیک بر روی آن واردش میشود با موضوع لینک هسچ سنخیتی نداشته باشد از نظر گوگل اصلا پسندیده نخواهد بود و بهتر است اصلاح شود. بنابراین دقت کنید کلمه انکر تکست شما به موضوع های مرتبط لینک شود.

استفاده بیش از اندازه از انکر تکست میتواند چندان خوشایند نباشد. اما استفاده ی نرمال و کاربردی از این موضوع ، کمک میکند تا مطلب شما از نظر کاربر جامع تر به نظر آید و همچنین وجود لینک های داخلی و خارجی از دید کاربر امتیاز خواهد داشت.

برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

بک لینک اسپم چیست؟

راه های افزایش نرخ کلیک سایت

اشنایی با افزونه wp

دلایل پنالتی شدن سایت

سندباکس گوگل چیست؟

انکر تکست چیست؟

اموزش لوکال سئو

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست