بعد از انکه شما اقدام به راه اندازی یک دامنه کردید، سندباکس گوگل فعال می شود و به مدت 1تا 4 ماه وضعیت وب سایت شما را بررسی میکند تا ببیند زمینه ی کاری شما چیست و بر این اساس به آن ارزش دهی کند.

سندباکس شبیه به همان زمینهای بازی کودکان در شن است که ایمن بوده و کودکان را در محیطی آرام به بازی مشغول میکند. با گذشت زمان مشخص ، اگر گوگل نسبت به وبسایت شما اطمینان پیدا کرد، شما را از سندباکس خارج کرده و شما میتوانید به جایگاه خود دستیابید.

در زمانی که در سندباکس گوگل هستیم چه کاری انجام دهیم؟

اگر دامنه ی وبسایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، پس طبیعتا در سند باکس هستید و برای انکه وضعیت بهتری پیدا کنید لازم است مجموعه کارهایی را انجام دهید. این مجموعه کارها عبارتند از :

  • ارائه محتوای با کیفیت و یونیک
  • بک لینک های مناسب
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

سندباکس گوگل

چرا گوگل از سندباکس استفاده میکند؟

هدف از گوگل سندباکس ، این است که از پیشرفت سریع وب سایتهایی که اسپمر هستند جلوگیری کند. این طرح گوگل ، با تغییر الگوریتمهای گوگل ایجاد شد و کمک میکند تا وبسایت های جدید به سرعت در صفحه اول قرار نگیرند. در دوره ای که وب سایت شما در سندباکس قرار دارد ، باتوجه به سختگیری های گوگ انتظار پیشرفت عجیبی را نداشته باشید، اما میتوانید امیدوار باشید که در عبارات خاصی دیده شوید و اگر مشاهده کردید که پیشرفت شایانی داشتید پس میتوان نتیجه گرفت که از سندباکس خارج شده اید.

این تصور اشتباه است که اگر وب سایتی در سند باکس گوگل باشد جریمه شده است. بلکه شما در سند باکس هستید به دلیل انکه از رشد زیاد وب سایت های اسپمر جلوگیری به عمل اید و این اتفاق برای همه وبسایت ها نمی افتد و ممکن است برخی از سایت ها هیچ وقت در سندباکس قرار نگیرند.

sandbox

آیا گوگل مرا جریمه کرده است یا در سندباکس قرار گرفته ام؟

خب ممکن است این سوال به ذهنتان برسد چگونه تشخیص دهیم که گوگل ما را پنالتی کرده است و یا اینکه این ایندکس نشدن به دلیل سندباکس است. برای اینکه این مساله را متوجه بشوید کافیست سایت خود را در برابر site: وارد کنید و سپس ببنید آیا هیچ صفحه ای وب سایت تان ایندکس نشده و یا اینکه ادرس های خاص که مدنظرتان بوده است را نمیبینید. اگر در هیچ ادرسی ایندکس نشدید پس احتمالا پنالتی شده اید اما اگر در چند عبارت اثری از خود نمیبینید احتمال سندباکس بدهید.

ماه عسل گوگل یا google honeymoon چییست؟

ماه عسل گوگل هم برعکس سندباکس است. شما محتوای تازه در وب سایت میگذارید و میبینید به سرعت در موتور جستجوی گوگل دیده شوید اما بعد از گذشت مدتی به شدت سقوط میکنید. دلیل این امر توجه زیاد گوگل به محتوای تازه و جدید است که کمک میکند به یکباره دیده شوید و بالا بیایید اما دوباره آن را از دست بدهید.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت سازمانی و طراحی سایت مهندسی ، طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت با وردپرس و  … به صورت سایت ریسپانسیو  فعالیت میکند. همچنین این شرکت اماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان و به صورت تضمینی میباشد. برای ارتباط با مشاورین شرکت یارس با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان طراحی و بهینه سازی سایت استفاده نمایید. شرکت یارس اماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و تمامی شهرها میباشد.

با مشاورین ما در شرکت یارس در ارتباط باشید و از قیمت طراحی سایت اطلاع یابید.

همچنین بخوانید:

بک لینک اسپم چیست؟

راه های افزایش نرخ کلیک سایت

اشنایی با افزونه wp

دلایل پنالتی شدن سایت

سندباکس گوگل چیست؟

انکر تکست چیست؟

اموزش لوکال سئو

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست