9 دلیل که چرا شما به یک وب سایت حرفه ای احتیاج دارید

اهمیت داشتن وب سایت

9 دلیل که چرا شما به یک وب سایت حرفه ای احتیاج دارید

در این مقاله می خواهیم شما را با 9 دلیل قانع کننده که چرا تجارت شما نیاز به یک وبسایت حرفه ای دارد صحبت کنیم.

حرکت به سمت رسانه های اجتماعی باعث شده که ما اهمیت دنیای وب را بیشتر درک کنیم.

بسیاری از کارآفرینان که اهمیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کارشان را می دانند ، این کار را انجام دادند. با این وجود ، هنوز صاحبان مشاغل کوچک زیادی وجود دارند که اعتقاد ندارند به هیچ وجه به یک وب سایت حرفه ای یا حتی یک وب سایت احتیاج ندارند. آنها تا مدتها در این زمینه مشغول به کار بوده اند ، بدون این که فکر کنند چطور میتوانند کسب و کار خود را در یک فضای مجازی گسترش بدهند. آن ها فقط معتقدند که مشتری هاشون باید دهان به دهان منتقل شود و بازار گرم بهترین بازار است.

اهمیت داشتن وب سایت

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید یا مانند بسیاری از افراد تازه کار شروع به کار کرده اید ، ممکن است فکر کنید فایده ای ندارد وقتی بتوانید همه کارها را در رسانه های اجتماعی انجام دهید. یا شاید فکر می کنید که نمی توانید یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید ، بنابراین یک شخص یا شرکت طراحی سایت رو به خدمت بگیرید تا آن ها این کار را برایتان انجام دهند.

شاید شما از نسلی باشید که با رایانه بزرگ نشده اید ، از رایانه استفاده نمی کنید ، بنابراین فکر می کنید مشتریان شما از رایانه استفاده نمی کنند. فکر می کنید اگر اهل فن آوری نیستید چرا باید یک وب سایت داشته باشید.

اما حتی اگر کسب و کار شما تازه تأسیس است شما به یک وب سایت حرفه ای نیز نیاز دارد.

من اعتقاد دارم حتی اگر کسی قصد بازنشستگی هم دارد باید یک وبسایت برای این که تقریبا کاری انجام ندهد و درآمد داشته باشد برای خود طراحی کند.

9 دلیل که تجارت شما حتما به یک وب سایت حرفه ای احتیاج دارد

1 – کسب و کارتان اعتبار پیدا خواهد کرد

تعداد زیادی از افراد برای جستجوی راه حل برای مشکلات خود ، برای مقایسه قیمت یا جستجوی اطلاعاتی در مورد فروشگاه ، رستوران یا مشاغل قبل از خرید از طریق اینترنت ، به جستجوی چیزهای مورد نظر خود می پردازند. اگر وب سایت ندارید ، مشتریان بالقوه به رقبای شما مراجعه می کنند که وب سایت دارند.
داشتن یک وب سایت به کسب و کارتان اعتبار میبخشد.

2 – صرفه جویی در هزینه های شما در بلند مدت

صرفه جویی در هزینه

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، به ویژه شخصی که تازه کار را شروع کرده است ، احتمالاً فکر می کنید که نمی توانید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. اما شما اشتبا می کنید و این کار بسیار کار ساده ای است. اگرچه هزینه طراحی وب سایت بسته به نیاز و سطح مهارت شما متفاوت است ، پس از راه اندازی ، وب سایت حرفه ای ارزش سرمایه گذاری اولیه را دارد ، به خصوص اگر با استفاده از وردپرس ساخته شده باشد . هزینه ی زیادی رو متحمل نخواهید شد.

حتی اگر هزینه های وب سایت شما پایین نباشد و دائم برای بهبود سایتتون به متخصص وبسایت و طراح وبسایت پول پرداخت کنید باز هم از روش های سنتی به صرفه تر هستند.

3 – مشتریانتان همیشه در دسترس هستند

زمانی که شما مشتری ای از وب سایت خود دارید ، اعلاعاتی از قبیل ایمیل ، شماره تلفن همراه ، آدرس و … از آن ها دارید. و به راحتی می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

4 – همیشه در دسترس هستید

دردسترس هستید

حتی زمانی که شما خواب هستید سرور شما روشن است و سایت شما در حال کار کردن است و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید به مشتریان خود خدمت رسانی کنید.

اگر صاحب مغازه هستید ، دکتر هستید و مطب دارید و … مشتریان شما می توانند در ساعاتی که شما تعطیل هستید با شما تماس بگیرند و با شما قرار ملاقات بگذارند.

5 – مشتریان شما محدودیت مکانی ندارند!

وب سایتها از هرجای دنیا قابل دسترسی هستند. از آنجا که هر چه تعداد بیشتری از مردم حتی مناطق دور افتاده به اینترنت دسترسی پیدا می کنند ، اگر کسب و کار شما دارای وب سایت باشد می توانید مخاطبان بسیار گسترده تری را هدف قرار دهید.

6 – یک وبسایت میتواند در وقت شما صرفه جویی کند

زمان یک کالای مهم و بی قیمت در این زمانه است. بیشتر مردم این روزها وقت کافی برای تفریح ​​، لذت ، خانواده یا فعالیتهای سالم ندارند. داشتن یک وب سایت طراحی شده حرفه ای ، در کوتاه مدت و بلند مدت هم باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

7 – کسب درآمد از بازدید سایتتان در کنار فروش خودتان

کسب درآمد

وب سایت شما روز به روز مخاطب های بیشتری پیدا خواهند کرد و شما میتوانید با نمایش تبلیغ دیگر کسب و کار ها در وب سایت خودتان به کسب درآمد بپردازید. بگذارید یک مثال براتون بزنم:

فرض کنید شما یک وب سایت با بازدید 10000 بازدید در روز داشته باشید به طور میانگین 5 تا 10 درصد بازدید کننده ها روی تبلیغات ها کلیک میکنند.

ما کمترین یعنی 5 درصد رو انتخاب میکنیم یعنی 500 کلیک و هر کلیک اگر 200 تومان باشد میشود 100 هزار تومان در روز و 3 ملیون تومان در ماه.

8 – کسب درآمد از ریپورتاژ آگهی

وب سایت شما اگر از سئوی خوبی برخوردار باشد می توانید صفحه ای در وب سایت خود بسازید و متن آگهی دیگر وب سایت ها رو در وب سایت خود قرار بدین و از صاحبان آن سایت ها پول بگیرید

خیلی راحت شما یک صفحه در وب سایت خود دارید و از آن پول در میاورید تازه در کنار فروش خودتان!!

خدمات سئو

 

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست