ویژوال کامپوزر یک ابزار قدرتمند برای تولید محتوا وب سایت است. ویژوال کامپوزر دارای ویژگی های خاصی است برای نصب این افزونه ابتدا فایل آن را از طریق  وب سایت دانلود کرده و در قسمت هاست کپی می شود.

ویژوال کامپوزر پلاگینی است که این روزها جزو قدرتمند ترین صفحه ساز ها در دنیای وردپرس  شده است و تمام این ها بدان دلیل است که این پلاگین قابلیت های فوق العاده ای دارد،

این ویژگی های فوق العاده پلاگین نام برده موجب می شود که هرکسی که حتی آشنایی مختصری با وردپرس دارد بتواند با استفاده از آن وب سایتی را ایجاد نماید و لذا می توان گفت که دلیل اصلی شهرت ویژوال کامپوزر سادگی استفاده از آن می باشد.

ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپوزر

برای افزودن این افزونه می توانیم از قسمت افزودن، افزونه های جدید اقدام به نصب ویژوال کامپوزر نماییم یا حتی می توانیم در بخش پوشه پنل هاست خودمان فایل این افزونه را در قسمت wp- content  و در قسمت پلاگین ها اضافه نماییم و بعد از قسمت افزونه ها پلاگین ویژوال کامپوزر را فعال نماییم.

 

ویژوال کامپوزر در میان کاربران به عنوان یک پیج بیلدر درگ اند دراپ که دارای قابلیت ایجاد صفحات کاملا ریسپانسیو است، شناخته شده است. این بدان معنی است که شما هرکاری که با استفاده از ویژوال کامپوزر انجام دهید، خواه ایجاد صفحات باشد یا ایجاد پست گراید ها و مدیا گراید ها، خواه ایجاد صفحات CTA و هر کار دیگری که باشد، همه و همه ی آنچه که با استفاده از این ابزار انجام می شود بصورت کاملا ریسپانسیو است.

 

چگونه می شود با ویژوال کامپوزر ظاهر سایت وردپرسی را تغییر داد؟

افزونه ی ویژوال کامپوزر دارای المان های بسیار پیشرفته ای است و دیگر نیازی به نوشتن کد ها html و css  برای تغییر ظاهر سایت ها نمی باشد.

با برخی از المان های آن ویژگی های پیشرفته ای دارند و وبمستران سایت ها می توانند به راحتی آنچه را که مورد نیازشان است در صفحات خود قرار دهند

برای این کار کافیست با کلیک کردن علامت + المان مورد نظر را انتخاب نماییم

ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپوزر

 

کاربرد برخی از المان های ویژوال کامپوزر به این شرح است:

المان بلوک متن : این المان یک ویرایشگر پیشرفته ای همانند افیس ورد را در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر می تواند نوشته ها و پست های خود را در این قسمت به راحتی وارد نمایید

المان دکمه : این المان برای کلیک کردن در بخش های مختلف سایت برای پیوند صفحات انجام می شود

 

 

 

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست