آمازون مامور خرید لباس شما

ربات امازون

آمازون مامور خرید لباس شما

شرکت آمازون به تازگی با رونمایی از سرویسی جدید ، سعی دارد شگفتی تازه ای به جهان بیافزاید و خدمات با کیفیت تری را به مخاطبین خود ارائه دهد. این شرکت در سرویس جدید ارائه شده خود، از یک مامور شخصی برای خرید استفاده کرده است.
جذابیت این سرویس به این شکل است که کاربران دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای خرید اختصاص دهند، بلکه مامور خرید شخصی با پرداخت هزینه ی 5 دلار براساس انچه مورد پسند انها خواهد بود خرید کرده و زمان را برای انها ذخیره میکند.
شرح این سرویس به اینگونه است که شما در مرحله اول باید مجموعه ای از سلایق و ترجیحات خود را بیان کرده و سایزتان را ثبت کنید. بعد از آن از طریق اپلیکیشن امازون ، شما با یک فرد متخصص در زمینه استایل و فشنینگ در ارتباط بوده و از این طریق بر روند انتخاب لباس شما نظارت میشود.

خرید لباس از سایت آمازون

خرید خودکار در امازون

با استفاده از این سرویس شما در ماه از 8 دست لباس برخوردار بوده که فقط هزینه ی آنرا پرداخت میکنید و زمانی برای خرید انها اختصاص نداده اید. سرویس ارائه شده در امازون ، درحال حاضر ویژه بانوان بوده و در اینده گسترش می یابد. برنامه ریزی در این طرح بدین شکل نیست که فقط از یک برند خاص و مورد علاقه برای افراد استفاده شود و تنوع وجود دارد.
امازون با ارائه این سرویس سعی دارد برای افرادی که زمان و فرصت کافی را برای خرید ندارند ، لباس بخرد و همچنین به افرادی که مدلینگ و استایل خود را به خوبی نمیشناسند بهترین لباس را تهیه کند.
خدمات ارائه شده در این سرویس امازون ، راهی نوین برای کمک به افرادیست که مشغله ی بالایی دارند و بدین شکل میتوانند با پرداخت هزینه مسیر خود را هموارتر کنند.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست