11 روش افزایش ترافیک سایت | فوت و فن سئو آسان

برای ساخت و طراحی وبسایت اختصاصی و حرفه ای ، لازم است مجموعه نکاتی را بیاموزیم تا بتوانیم به یک ترافیک سایت خوبی رسیده و افزایش دهیم. همه ی مدیران سایت به این فاکتور اهمیت میدهند که چگونه ترافیک بالا و مشتریان بیشتری در سایت داشته باشند؟ این سوالیست که میخواهیم در مقاله ی ” 11 روش افزایش ترافیک سایت ” به آن پاسخ دهیم.

یکی از مهمترین نتایجی که باید از سئو و بهینه سازی سایت به آن دست یابیم اینست که چگونه به رتبه بالای سایت دست یابیم؟ روشهای مختلفی وجود دارد که به کمک آن میتوانید به طور قابل توجهی بازدید بالای سایت داشته باشیم و از این بازدید مشتری جذب نماییم.

1- تبلیغات گوگل ، یک روش افزایش ترافیک سایت

استفاده از تبلیغات گوگل یکی از روشهایی است که موجب افزایش ترافیک میشود. تبلیغات همیشه میتواند ترافیک بالایی را برای سایت رقم بزند و به نتایج مثبتی دست یابد. بنابراین لازم است بعد از طراحی سایت از این روش نیز برای بازدید فوری و مثبت استفاده کنیم. طراحی و تعیین استراتژی های مناسب برای خرید ترافیک در گوگل ، باید با در نظر گرفتن اهدافی که از طراحی سایت داشتیم صورت بگیرد تا بتوانیم به نتایج بهتری دست یابیم. انتخاب اینکه در چه زمانی با چه کلمه کلیدی ای دیده شویم و بالا بیاییم همه در تعیین نتیجه موثر است و باعث سئو و بهینه سازی سایت میشود. هزینه ی تبلیغات گوگل ، براساس نرخ کلیک محاسبه میشود و براین اساس تعیین میگردد.

2- استفاده از شبکه های اجتماعی ، برای افزایش بازدید و ترافیک سایت

شبکه های اجتماعی یکی از روشهایی است که به کمک آن میتوانید رایگان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی بپردازید. هر شبکه اجتماعی برای تبلیغات و شرایط خاصی مناسب است. به عنوان مثال توئیتر برای لینک مطالب کوتاه ، سریع بسیار ایده آل است. گوگل پلاس نیز میتواند کمک کند تا سایت شما در نتایج جستجوی شخصی نمایش داده شود.

سئو و بهینه سازی سایت

3-استفاده از عناوین جذاب و گیرا برای جذب کاربر

اهمیت عنوان محتوا به قدریست که میتواند حتی برای متنی بی ارزش نیز کاربر جذب کند. پس اگر زمان زیادی را برای جمع اوری و تولید محتوای منحصر به فرد و مفید اختصاص داده اید ، ارزش عنوان را فراموش نکنید تا بهتر نتیجه بگیرید. عنوان کمک میکند تا کاربر در زمانی اندک تصمیم بگیرد که این متن میتواند مورد علاقه ی وی باشد یا خیر و یا اینکه این متن میتواند به سوالات او در این رابطه پاسخی مناسب اراه کند یا صرفا برای اتلاف وقت است. پس دقت کنید عنوانی کوتاه ، جذاب و متناسب با نیاز کاربر قرار داده باشید.

4-تلفیق و خلاقیت در ارائه مطالب

بدون استفاده از فرمول خاصی ، شما میتوانید محتوای جذاب ، چند رسانه ای و متناسب با نیاز کاربر در نظر گرفته و باتوجه به اصول سئو و بهینه سازی سایت تولید و منتشر کنید. تشخیص اینکه در این برهه ی زمانی ، کاربر به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی را سرچ میکنید بسیار مهم است. سعی کنید در محتوا و عنوان مطلب نیاز کاربر را پاسخ دهید تا منجر به افزایش ترافیک سایت شود. همچنین این مساله با اپدیت جدید الگوریتم فلوریدا ، پر اهمیت تر است و نیازمند دقت بیشتری در هنگام تولید محتوا میباشد تا محتوایی ارزشمند و مفید و کاربردی تولید شود.

الگوریتم فلوریدا 2 چیست؟

5- استفاده از استانداردهای سئو برای افزایش بازدید

رعایت اصول و استانداردهای طراحی و تولید محتوا نیز در این امر موثر است. سعی کنید از خاصیت alt تصاویر ،لینک گذاری موثر ، متا دیسکریپشن و … استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری از سئو و بهینه سازی سایت بعد از طراحی سایت حرفه ای ارزان بگیرید.

6- سعی کنید با استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت ، کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان که کاربران بیشتر آن را سرچ میکنند، پیدا کرده و در تولید محتوا و بک لینک ها آنها را مدنظر قرار دهید. این انتخاب هرچه درست تر باشد، نتیجه ای که حاصل میشود به هدف نزدیکتر باشد.

7- وبلاگ نویسی

استفاده از فضای وبلاگ نویسی کمک میکند تا بتوانید بک لینک مناسبی از مطالب کسب کنید و از این طریق به افزایش ترافیک سایت دست یابید.

8-   Schema

اسکیما کمک میکند تا با ایندکس شدن سایت ، به افزایش ترافیک سایت برسیم و زودتر دیده شویم. همچنین Schema کمک میکند تا قسمتهای مختلف سایت به کاربر نمایش داده شده و ترغیب به کلیک بر روی آنها شود که روی SEO سایت و افزایش ترافیک موثر خواهد بود.

افزایش ترافیک سایت چیست؟

9-لینک داخلی را فراموش نکنید.

لینک داخلی ، کمک میکند تا کاربر در حین مطالعه محتوایی از سایت شما ، با دیگر مطالب که میتواند کمک کننده و کامل کننده مطلب باشد اشنا شود و به آن لینکها رجوع کند. در نتیجه باعث میشود تا زمان بیشتری در سایت باقی بماند و به افزایش ترافیک سایت دست یابید.

10- استفاده از بازاریابی ایمیلی

این روش میتواند کاربران وبسایت شما را با جدیدترین اخبار اشنا کند ، از جدیدترین محصولات مطلع شود و به طرح های طلایی که برگزار میکنید رجوع کند که همه یاینها منجر به افزایش بازدید سایت و ترافیک میشود.ترافیک سایت بیشتری بدست آورید، بلکه خود مصاحبه شونده نیز در اکثر موارد تمایل به انتشار محتوای تولید شده دارد که به توسعه ی وبسایت شما کمک می کند.

11- سرعت سایت

اگر سرعت سایت پایین باشد و کاربر زمان زیادی را باید بگذراند تا صفحه و عکس ها باز شود ، پس این مساله میتواند نتیجه ی معکوس روی سایت داشته باشد و موجب پرش کاربر از سایت شود. پس برای افزایش بازدید سایت سعی کنید با بهینه سازی سایت ، به افزایش ترافیک سایت بیانجامید و با بهینه سازی عکس ها ، سرعت را بالا ببرید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست