اگر تصمیم گرفته اید راجع به طراحی سایت اطلاعات بدست بیاورید ، مزایای طراحی وب سایت را بدانید و سپس اقدام به طراحی سایت کنید بهتر است مقاله ” طراحی سایت چیست ؟ ” را تا به انتها بخوانید.

طراحی سایت در حقیقت به معنای مجموعه ای از فعالیت هاییست  که در طی روند ساخت و تولید یک وبسایت برای شخص، شرکت یا فروشگاه صورت می گیرند. ایم مجموعه از فعالیت های طراحی سایت شامل مشاوره، برنامه ریزی، تهیه متن، تصاویر، فایل ها و المان های مختلف، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، امور فنی و بهینه سازی، تهیه هاست و انتخاب دامین است. تمامی این مراحل که توسط شرکت طراحی سایت انجام می شوند در انتها یک وبسایت با تعدادی صفحه طراحی می کند که در مرورگرها و از طریق اینترنت قابل مشاهده است.

اهمیت طراحی سایت

طراحی وب سایت یک ابزار مطمئن ، ایمن و همیشگی است که برای افرادی که به دنبال یک بستر دائمی و به دور از حاشیه میباشند مناسب است. شما می توانید با طراحی وب سایت خدمات ، محصولات و فعالیت های خود را با استفاده از ابزارها و امکاناتی که یک وب سایت در اختیارتنان قرا رمی دهد به اشتراک بگذارید.

طراحی وب سایت جز اولین گام های هر مجموعه ایست که با نگرشی مثبت و بلندمدت به دنبال طی کردن راه رسیدن به جایگاه حرفه ای هاست. طراحی وب سایت این امکان را دارد که درهر صنف و مجموعه ای وارد شود و انواع خدمات را به شکلی متفاوت به صورت شخصی سازی و ویژه ارائه دهد.

طراحی سایت مرزها را از بین می برد و این امکان را می دهد شما بتوانید با جهانی از مخاطبین خود در ارتباط باشید که این مهم با گسترش دیجیتال مارکتینگ و خدمات اینترنتی و آنلاین روز به روز پر رنگ تر می گردد.

طراحی وب سایت ارزان

انواع طراحی سایت

استاتیک

این روش یک روش منسوخ شده است چون در این صورت شما امکان بروزرسانی سایت را به طور لحظه ای نخواهید داشت و در نتیجه باید از یک پیمانکار واپراتور فنی یا یک برنامه نویس کمک بگیرید. بنابراین سایت استاتیک معمولا برای سازمانها،شرکتها و افرادی که به صورت ماهانه یا سالانه محتوای وبسایت خود را تغییر می دهند مناسب می باشد. این گونه سایت ها به دلیل محتوای کم، فضا و هزینه ی کمتری را احتیاج دارند اما میتوانند ظاهر زیبایی را برای خود داشته باشند.

داینامیک

این روش یک روش جدیدی می باشد که شما به راحتی میتوانید سایت خود را تغییر و بروزرسانی کرده و برای آن صفحاتی را اضافه یا کم کنید و انواع فرم ها را ایجاد نموده و نیز به آسانی درمحتوای وب سایت جستجو کنید. . بنابراین سایت داینامیک معمولا برای موسسات، سازمان ها، شرکت ها و افرادی که به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه محتوای وب سایت خود را تغییر می دهند مناسب می باشد. این سهولت در کار باعث شده که این روش به صورت فراگیر مورد استفاده ی همگان قرارگیرد و cms های مختلفی نیز در این زمینه خلق شوند.

طراحی انواع وب سایتطراحی سایت ارزان

حال که با مزایای طراحی سایت آشنا شدید بهتر است در مورد هزینه ی طراحی سایت صحبت کنیم. طراحی سایت نیز همچون بسیاری از مشاغل دیگر ممکن است دارای پوسته ای زیبا باشد و مشتری را تا مدتی مجذوب ظاهر زیبای خود کند اما با گذشت زمان مشتری ممکن است درگیر مسائل و مشکلاتی ناشی از پیکربندی ضعیف سایت شود. رعایت نکات امنیتی و بحث حریم خصوصی در وب سایت بسیار مهم است و مشتری باید با خیالی آسوده از جنبه نگهداری از اطلاعات فعالیت کند. این مهم به ویژه در وب سایت های فروشگاهی که تراکنش اتفاق می افتد باید در نظر گرفته شود. پس مهمترین نکته در انتخاب شرکت طراحی سایت این است که با شرکتی کار کنید که خدمات طراحی وب سایت را به صورت حرفه ای و اصولی اما با قیمت مناسب ارائه می دهد.

قیمت طراحی سایت

تعیین قیمت طراحی سایت به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال نوع هاست ، دامنه ، cms مورد استفاده ، نوع سایت و ماژول های به کار رفته در آن و … برای مشخص کردن قیمت طراحی سایت ارزان قطعا دخیل است. طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اداری ، سازمانی و …. هر یک قالب و فضای کاری متفاوتی دارد که به طبع در تعیین قیمت موثر است. اما انچیزی که نباید مورد غفلت واقع شود تشخیص درست نیاز مشتری و سعی در ارائه بهترین خدمات مربوطه با قیمت مناسب است.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت سازمانی و طراحی سایت مهندسی ، طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت با وردپرس و  … به صورت سایت ریسپانسیو  فعالیت میکند. همچنین این شرکت اماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان و به صورت تضمینی میباشد. برای ارتباط با مشاورین شرکت یارس با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان طراحی و بهینه سازی سایت استفاده نمایید. شرکت یارس اماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و تمامی شهرها میباشد.

با مشاورین ما در شرکت یارس در ارتباط باشید و از قیمت طراحی سایت اطلاع یابید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست