اخراج کارمند با واقعیت مجازی

واقعیت مجازی و اخراج کارمند

اخراج کارمند با واقعیت مجازی

چالش اخراج کارمندان برای مدیران به اندازه ای زیاد است که  فیلم ” بالا در آسمان” از جیسن رایتمن به این موضوع پرداخته است و در آن جورج کلونی به مناطق مختلف سفر کرده و به اخراج افراد گوناگون میپردازد.

همه ی اینها نشان از سختی اینکار برای مدیران میباشد . چراکه هر مدیر روزی مجبورست برای حفظ منفعت شرکت و اهداف آن یک یا تعدادی از کارمندان را کنار بگذارد و باید بداند چگونه اینکار را بهترین وجه ممکن انجام دهد.

واقعیت مجازی و اخراج کارمند

یکی از امکانات نسل جدید که پای به عرصه تکنولوژی گذاشته است، واقعیت مجازی میباشد. این فناوری در زمینه های گوناگونی کاربردیست و شما به کمک آن میتوانید بسیاری از مشکلات خود را حل کنید.

واقعیت مجازی و اخراج کارمند کنیم

موضوع از این قرار است که شما به کمک واقعیت مجازی میتوانید بدون انکه به لحاظ عاطفی تحت تاثیر قرار گرفته باشید و از نظر روانی تحت فشار باشید ، مسئولیت خود را در مجموعه ای که قرار دارید انجام دهید. شاید برایتان سوال باشد چگونه واقعیت مجازی اینکار را انجام میدهد؟ پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نحوه ی کار نرم افزار بری

بری (Barry) به وسیله ی شرکت تل‌اسپین ساخته شد تا شما را با چالش هایی که در هنگام اخراج کارمندان رو به رو میشوید ، اشنا کرده و فرصت بارها تمرین را داشته باشید تا در هنگام وقوع این موضوع ،عملکرد و برخورد بهتری از خود نشان دهید.

در این واقعیت مجازی ، محیط کار برای شما شبیه سازی میشود و روابط انسانی شما در محیط کاری تان مورد سنجش و ازمایش قرار میگیرد. انچه که شما در بری یاد میگیرید، صبورانه گوش‌کردن میباشد و همچنین تمرین میکنید در برابر اعتراض به اخراج‌شدن و گریه‌کردن چگونه عمل کنید.

این گونه از علم و فناوری برای ان طراحی شده است تا شما بتوانید با شیوه های نرم و صحیح به مدیریت پرداخته و با چالش های گوناگون به بهترین وجه ممکن رو به رو شوید.

اگر در این محیط بیش از اندازه رک باشید ، شخصیت بری دست هایش را بر روی سر خود میگذارد. اگر اشتباه کنید او فریاد میزند و در حقیقت با نزدیک کردن این محیط با شخصیت های حقیقی و احساسات ایشان ، سعی دارد به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید چه برخوردی کاربردی تر و موثر تر است.

واقعیت مجازی و اخراج کارمند

بنیان گذار بری در تل‌اسپین در رابطه با این فناوری اینطور میگوید که این نرم افزار بستری امن و خاطری اسوده فراهم میاورد تا شما بتوانید روابط فردی خود را مورد ازمایش قرار داده و ببینید در مواجه با چالشها چه برخوردی از خود نشان میدهید.

بری به عنوان شخصی که قرار است توسط شما اخراج شود، برای این به وجود امده تا شما را با رفتارهای اشتباهتان اشنا کند.ممکن است شما در مقابل بری احساس تعصف نکنید اما یاد میگیرید با واکنش های گوناگون افراد چطور رو به رو شوید.

اگر علاقه مند شدید از این فناوری استفاده کنید ، میتوانید از طریق وبسایت https://www.talespin.company اقدام نمایید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست