amp چیست؟ آموزش سئو وب سایت

amp چیست؟

amp چیست؟ آموزش سئو وب سایت

AMP در حقیقت یک پروژه تحت نظر گوگل است که هدف آن افزایش سرعت ارائه محتوا به کاربر با استفاده از کدهای ساده HTML میباشد. amp یک راهی برای ایجاد صفحات وب برای محتوای استاتیک و به صورت HTML میباشد که باعث بارگذاری سریع مطالب در سایت می گردد.

AMP یا Accelerated Mobile Pages چیست؟

با افزایش چشم گیر استفاده از گوشی تلفن همراه برای سرچ در موتورهای جستجو، گوگل تصمیم به رونمایی از یک فریم ورک به نام amp گرفت. با استفاده از این فریم ورک ، سرعت لود صفحات در موبایل بالا رفته و سایت هایی که از متن ، فیلم و انیمیشن و … در وب سایت خود استفاده میکنند با استفاده از این فریم ورک در طراحی وب سایت خود ، می توانند با سرعت بالاتری در گوشی تلفن همراه کاربر باز شوند. این راهکار سریع و بهینه برای وب سایت هایی نظیر وب سایت خبری که حاوی مطالب سنگینی است و یا وب سایت های فیلم انلاین می تواند مفید واقع گردد.

google-amp

فریم ورک AMP چیست؟

فریم ورک amp به عنوان یک راهکار برای افزایش سرعت لود شدن صفحات در موبایل مورد استفاده قرار می گیرد.amp مخفف Accelerated Mobile Page میباشد. این فریم ورک مطابق فناوری های جدید سایت به صورت متن باز میباشد و به برنامه نویسان وب کمک میکند تا صفحات html با حجمی کمتر تولید شوند.
شرکت های مختلفی نظیر وردپرس ، پینترست ، اپل ، لینکدین و … در پروژه amp فعالیت دارند تا به این طریق بتوانند در جهت سهولت کاربر گام بردارند.

چگونگی نمایش AMP در نتایج جستجو

هدف گذاری amp به این شکل است که تمرکزش بر روی گوشی تلفن همراه میباشد و سایت هایی که توسط این فریم ورک ایجاد شده اند ، دارای لینک آبی میباشند. با وارد شدن به لینک مورد نظر امکان جابه جایی اسان در صفحه وجود دارد و مطالعه صفحه اسان است.

طراحی سایت ارزان

چگونه سایت خود را بر مبنای استاندارد های AMP استاندارد کنیم؟

لازم است شما وب سایت خود را بر اساس استانداردهای amp طراحی کنید و با ابزار developer tools گوگل کروم از استانداردسازی کدهای خود اطلاع یابید.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت سازمانی و طراحی سایت مهندسی ، طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت با وردپرس و  … به صورت سایت ریسپانسیو  فعالیت میکند. همچنین این شرکت اماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان و به صورت تضمینی میباشد. برای ارتباط با مشاورین شرکت یارس با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان طراحی و بهینه سازی سایت استفاده نمایید. شرکت یارس اماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و تمامی شهرها میباشد.

با مشاورین ما در شرکت یارس در ارتباط باشید و از قیمت طراحی سایت اطلاع یابید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست