بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | تکنیک های سئو

سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | تکنیک های سئو

seo  یا بهینه سازی وب سایت در حقیقت به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌ها می گویند که اگر به‌ درستی انجام شوند منجر به بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر میگردند.

سئو و بهینه سازی سایت

اصول ابتدایی در فرایند سئو:

  • عنوان صفحه یا Title را با دقت طوری انتخاب نمایید که محتوای صفحه را توضیح دهد.
  • برای هر صفحه از وب سایت یک عنوان منحصربه فرد و یکتا در نظر بگیرید.
  • عنوان را کوتاه ولی توصیفی انتخاب کنید.
  • عنوان صفحه ها را با تگ Title مشخص نمایید.
  • ساخت عنوان دقیق و منحصر به فرد برای صفحه ها
  • بهینه سازی تصاویر

قیمت سئو سایت

 تکنیک‌های سئو 

تکنیک های سئو از دید مهندسان و سئو کاران به سه گروه زیر تقسیم می گردد.

سئوی کلاه سفید: در حقیقت به تکنیک‌هایی میگویند که بر اساس قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام شده و باعث می‌شوند رتبۀ سایت به‌طور طبیعی در صفحه نتایج گوگل ترفیع و رتبه پیدا کند. این روش نیاز به زمان دارد و یک شبه شما صاحب رتبه در گوگل نمی شوید. نتیجه ی این روش اعتماد گوگل به شماست.
سئوی کلاه خاکستری : در این حالت با استفاده از روش هایی که با قوانین موتور جستجوی گوگل مغایرند، اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشوند و نتواند سایتمان را جریمه کند پیش می رویم. به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است، اما نسبت به آن ریسک کمتری خواهد داشت و احتمال فهمیدن گوگل کمتر است.

سئو کلاه سیاه : در این روش سعی می کنیم با دور زدن موتور جست و جوی گوگل یک شبه جایگاه خوبی را بدست اوریم اما خطر زیادی ما را تهدید می کند.

شرکت یارس به همراهی تیمی از مهندسین و طراحان حوزه وب سایت در زمینه طراحی وب سایت ارزان و بهینه سازی انواع وب سایت فعالیت میکند. شما می توانید با استفاده از جلسات مشاوره تخصصی و رایگان در حوزه طراحی و سئو وب سایت ، به صورت تضمینی دستیابی به اهداف خود را تجربه کنید.

شرکت طراحی سایت یارس

شرکت یارس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت سازمانی و طراحی سایت مهندسی ، طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت با وردپرس و  … به صورت سایت ریسپانسیو  فعالیت میکند. همچنین این شرکت اماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت ارزان و به صورت تضمینی میباشد. برای ارتباط با مشاورین شرکت یارس با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان طراحی و بهینه سازی سایت استفاده نمایید. شرکت یارس اماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و تمامی شهرها میباشد.

با مشاورین ما در شرکت یارس در ارتباط باشید و از قیمت طراحی سایت اطلاع یابید.

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست