جایگاه طراحی سایت برای کسب و کار

Online shopping

جایگاه طراحی سایت برای کسب و کار

در دنیای امروزه و اهمیت فعالیت های اینترنتی، ایجاد وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات بسیار مهم و کاربردی می باشد. با پیشرفتی که هر روزه در این زمینه اتفاق می افتد، کسب و کارهایی که به این عرصه وارد نشوند در واقع باخت خود را می پذیرند و مشتریان زیادی را از دست می دهند. شاید افراد زیادی نیز در ابتدا فکر می کردند ساخت سایت ضرورتی ندارد و می خواستند روند سنتی را در تجارت خود پیش بگیرند. اما با مرور زمان آن ها نیز حس کردند که از رقبا جا مانده اند و خود را هرچه سریع تر وارد سیستم فروش و کسب و کار آنلاین کردند. ما اینجاییم تا به شما اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار را بیاموزیم.

طراحی سایت برای کسب و کار
اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار چیست؟

اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار چیست؟ این اولین سوالی است که باید پاسخ درستی به آن بدهیم تا بدانید چرا باید یک وبسایت را طراحی کنید؟ وبسایت چه کمکی به شما در فروش خدمات و محصولات می کند؟ چند درصد از مردم نیازهای روزمره ی خود را از دنیای اینترنت طلب می کنند؟ اینها سوالاتی است که به شما در تصمیم گیری برای ساخت وبسایت فروشگاهی و شرکتی کمک می کند تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و در جهت راه اندازی سایت گام بردارید.

مزایای طراحی سایت

آمارها نشان می دهد اغلب مردم امروزه برای دریافت خدمات و محصولات در ابتدا ترجیح می دهند کمی در مورد آن ها تحقیق کرده، با سایر محصولات از برندهای دیگر به لحاظ جنس ،کیفیت ، قیمت و … بررسی کنند و سپس برای خرید حضوری یا اینترنتی گام بردارند. بنابراین اگر شما در این فضا شروع به کار کنید این شانس را دارید تا کاربران خود را به مشتری تبدیل نمایید. میزان تبدیل کاربر به مشتری به موارد زیادی بستگی دارد که می تواند شانس شما را برای فروش افزایش دهد. موارد مختلفی از جمله کیفیت مطالب، کیفیت عکس ها، قیمت های مناسب، ظاهر وبسایت و … می تواند در افزایش فروش سایت شما موثر باشد.

یکی از اصلی ترین مزایای طراحی سایت برای کسب و کار این است که می توانید برند خود را به افراد بیشتری در محیط های جغرافیایی مختلف معرفی کنید. اگر کسب و کار شما در فضای اینترنتی فعالیتی نداشته باشد فقط افرادی که در حوالی شما هستند با شما آشنا می شوند و اقدام به خرید محصولات و یا دریافت خدمات از شما می کنند. اما فعالیت در فضای اینترنت به شما کمک می کند تا افراد مختلفی در هر ساعت از شبانه روز و از فواصل دور یا نزدیک شما را شناسند.

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار

سئو، راهی برای افزایش فروش اینترنتی

حالا که با اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار آشنا شدید باید بگوییم که تمامی این مزایا تنها به سایت های موفق و حرفه ای تعلق می گیرد. یکی از مهم ترین عواملی که در موفقیت و دیده شدن سایت شما اثر چشمگیری دارد، انجام سئو به صورت اصولی است.

در واقع گام دوم بعد از طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. برای آنکه اهمیت سئو را دریابید بگذارید با یک مثال توضیح بدهم. سایت شما بعد از طراحی همچون یک مغازه یا فروشگاه در انتهای یک خیابان بن بست می باشد. تعداد کسانی که به این مغازه وارد می شوند اندک است. این نکته را مد نظر داشته باشید که تنها تعداد اندکی از افراد هستند که آدرس سایت شما را حفظ کرده و از طریق آن وارد سایت می شوند. پس بسیار ضروری است که شما روی عباراتی که کاربر در زمینه فعالیت شما سرچ می کن ، سئو کنید و بالا بیایید.

به عنوان مثال اگر شما فروشنده کیف زنانه هستید کاربر باید بتواند با سرچ عبارت « کیف زنانه ارزان » شما را پیدا کند، پس بهتر است بر روی این کلمه بسیار قوی کار کرده و بالا باشید. در  صورتی که در نتایج اول گوگل که کاربر در هنگام سرچ با آن مواجه می شود قرار بگیرید، شانس ورود کاربر به سایت خود را بالا می برید. بعد از ورود کاربر به سایت، اهمیت تجربه کاربری که در سایت شما اتفاق می افتد بسیار مهم است. شما می بایست سایت را طوری طراحی کرده باشید که کاربر به آسان ترین روش ممکن به خواسته ی خود دست یابد و برای چرخش در سایت با چالش مواجه نشود. به  همین دلیل همواره توصیه می شود برای طراحی سایت برای کسب و کار، حتما از خدمات شرکت طراحی سایت حرفه ای و با تجربه استفاده کنید.

ساخت سایت فروشگاهی

شما در سئو سایت، با نشانه گیری مخاطبین خود، دقیقا بر روی جامعه ای کار می کنید که نیازمند خدمات یا محصولات شما هستند. البته همیشه لازم نیست این حس نیاز را درک کرده باشند. گاهی با تولید محتوای تبلیغاتی و مناسب، شما می توانید این حس نیاز را در کاربر ایجاد کرده و او را متمایل سازید تا از سایت شما و مجموعه خدماتتان دیدن کند. این کار مستلزم دانش و آگاهی است و توسط متخصصین تولید محتوا شکل می گیرد.

مزایای طراحی سایت برای کسب و کار

  • اقتصادی بودن : برخلاف سایر روش های تبلیغاتی، طراحی سایت با هزینه ی اندک خرید هاست، دامنه، راه اندازی وبسایت و تمدید خدمات انجام می شود. درحالیکه در روش های مشابه شما مجبور به پرداخت هزینه های بالا و سنگین هستید. روش های تبلیغاتی نظیر بیلبورد،  تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، بنرهای گران قیمت و … هزینه های غیر قابل مقایسه ای با هزینه طراحی سایت خواهند داشت.
  • دسترسی شبانه روزی : وبسایت این امکان را فراهم می کند تا شما به طور شبانه روزی بدون نیاز به استخدام نیرو، در اختیار مشتریان بالقوه و بالفعل خود باشید. کاربران در هر ساعت که بخواهند شما را در گوگل پیدا خواهند کرد و به راحتی با شما در تعامل هستند. حتی کاربر می تواند در هر ساعت شبانه روز در سایت شما تراکنش انجام داده و سبب بهبودی وضعیت کسب و کار و افزایش میزان فروش و سود شما شود.
  • بازاریابی : شما با طراحی سایت دیگر نیاز به استخدام بازاریاب ندارید، بلکه با سئو سایت به صورت خودکار این اتفاق در سایت شما می افتد و سایت شما بالا می آید. استاندارد سازی تولید محتوا، بهبود سرعت لود سایت، بهبود وضعیت شبکه های اجتماعی و … از جمله گزینه هایی است که به شما کمک می کند از استخدام نیروی بازاریاب بی نیاز شوید.

طراحی سایت ارزان

  • پیاده سازی طرح ها و فروش های ویژه : شما در سایت خود می توانید به آسانی و بدون هزینه های سنگین، فروش ویژه و حراج های دوره ای برگزار کنید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید. می توانید کد تخفیف طراحی کنید و در اختیار برخی از مشتریان خود بگذارید و در نهایت دست شما در طراحی سایت برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان باز است.
  • حسابرسی آسان : در سایت های فروشگاهی این امکان وجود دارد تا شما گزارش کاملی از فروش خود گرفته، هزینه حمل و نقل، تخفیف و … را دریافت کنید و در واقع شما از حسابرسی بی نیاز می شوید.
  • معرفی خدمات و محصولات : در سایت شما می توانید لیست کاملی از خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و شما را از پاسخ دهی های دائمی به مشتری بی نیاز می کند. شما می توانید گالری محصولات، خدمات و … را در سایت بگذارید. از خط تولید و انبار خود فیلم گرفته و در سایت بگذارید، عکس های 360 درجه برای افزایش اعتماد مشتری بارگذاری کنید و در کل بهترین روش را برای ارائه برند خود به کار بگیرید.
اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار

جمع بندی

در این نوشته توضیحات کاملی در مورد طراحی سایت برای کسب و کار ارائه شده است. برای دیده شدن کسب و کارتان و جذب مشتریان بیشتر، بهتر است در فضای اینترنتی فعالیت داشته باشید. امروزه اکثر افراد سعی می کنند تمامی نیازهای خود مانند خرید محصولات، دریافت خدمات و … را از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری برطرف کنند. به همین دلیل فعالیت در این فضا می تواند به شما کمک کند تا در بازار رقابتی این روزها دیده شده و از رقبای خود پیشی بگیرید.

موارد مطرح شده در این نوشته بخشی از مزایای طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی بود که بیان و بررسی شد. وبسایت این روزها جز جدایی ناپذیر از هر کسب و کاریست و اگر برندی را ببنید که در جهت فعالیت در این فضا گام برنداشته است باید تعجب کنید. با این حال باید بگوییم اگر تابه حال برای طراحی سایت اقدام نکرده اید، بهتر است بیش از این زمان را از دست ندهید و در جهت ساخت سایت حرفه ای گام بردارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاورین شرکت طراحی سایت یارِس واقع در تهران مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کرده و صاحب بهترین خدمات طراحی سایت ارزان شوید.

شرکت طراحی سایت یارس می تواند به شما در زمینه طراحی سایت ورزشی، طراحی سایت تعمیرگاهی، طراحی سایت برای مدرسه و … کمک زیادی کند. همچنین می توانید برای دریافت خدمات سئو و تولید محتواهای تبلیغاتی و جذاب نیز از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

همچنین بخوانید:

هاست خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

جشنواره سایت اولی ها

شرکت طراحی پورتال سازمانی

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

وردپرس چیست؟

۱۵ تکنیک دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

ایا نیاز است از وبسایت خود بک اپ بگیریم؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

چگونه از هک سایت خود جلوگیری کنیم؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت فروشگاهی از صفر تا صد

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست