شرکت تولید محتوا | بازاریابی محتوایی

قیمت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا | بازاریابی محتوایی

تولید محتوا ارزان

تولید محتوای ارزان یکی از خدمات شرکت ماست که در آن تخصص داریم، محتواهای تولیدی ما اعم از محتوای متنی، محتوای تصویری و محتوای ویدیویی بصورت کاملا اختصاصی تولید میشوند.

تولید محتوای ارزان به معنی کیفیت پایین نیست، در واقع ما به دلیل اینکه تعداد سفارشات تولید محتوای بالایی داریم سعی کرده ایم تا قیمت را تا حد ممکن پایین بیاوریم، در واقع ما هم انواع تولید محتوا را داریم که در قسمت بعدی انواع تولید محتوا را معرفی خواهیم کرد.

انواع تولید محتوا

تولید محتوا ترجمه ای ( در این نوع تولید محتوا از منابع معتبر خارجی مطالب ترجمه میشوند و پس از استاندارد سازی نهایی میشوند)

تولید محتوا بازنویسی (در این نوع تولید محتوا نویسنده با مطالعه چندین منبع با نگارش خود شروع به نوشتن محتوایی جدید میکند، این نوع محتوا از نظر ما بهترین نوع محتواست)

تولید محتوا کپی (این نوع محتوا از نظر ما اصلا توصیه نمیشود به دلیل اینکه صرفا کپی مطالب موجود در اینترنت است که از نظر کپی رایت و از نظر الگوریتمهای گوگل مورد تایید نیست)

تولید محتوا ترکیبی (این نوع تولید محتوا ترکیبی از محتوای بازنویسی و ترجمه ای است)

قیمت تولید محتوا

قیمت تولید محتوا بصورت کلمه ای محاسبه میشود:

تولید محتوای ترجمه ای : کلمه ای 100 تومان

تولید محتوا بازنویسی : کلمه ای 35 الی 60 تومان بسته به تخصصی یا عمومی بودن آن

تولید محتوا ترکیبی : کلمه ای 80 تومان

تولید محتوا کپی : کلمه ای 15 تومان

تولید محتوا استاندارد و اصولی

تولید محتوای اصولی و استاندارد یکی از فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی سایت میباشد که باتوجه به تغییرات الگوریتم های جدید گوگل ، اهمیت آن دوچندان شده و از این رو شما میتوانید با بازاریابی محتوایی ، نقش زیادی در فروش و بهبود تبلیغات اینترنتی خود داشته باشید. تولید محتوا به عنوان یکی از روش های بازاریابی دیجیتال ، نیازمند شناخت دقیق از اصول سئو و بهینه سازی میباشد که مسیر شما را در راستای دستیابی به رتبه یک گوگل هموار کرده و باعث میشود تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

فرایند تولید محتوا برای سایت باید با شناخت دقیق از اهداف سایت و استراتژی هایی که سئو کار حرفه ای به آن مسلط است اتفاق بیفتد تا در نهایت منجر به افزایش رنکینگ سایت شده و ورودی خوبی را از گوگل دریافت نماید. برای تولید محتوای الکترونیکی لازم است شما بتوانید بهترین کلمات کلیدی برای سایت خود را تشخیص داده و براساس انها به تولید محتوا بپردازید. تشخیص اینکه بهترست بر روی چه کلماتی کار شود تا نتیجه ی بهتری بدست اورده و زودتر به اهداف تان دست یابید ، یکی از مهارت های مهم وبمستر و سئو کار میباشد که فرایند تولید محتوا را برای شما در نظر میگیرد.

شرکت یارس با تکیه بر تیم حرفه ای خود در زمینه ی سئو و تولید محتوا سعی دارد بهترین خدمات محتوا گذاری را به کاربر ارائه کند و با استفاده از دانش سئو و بهینه سازی خود بهترین محتوای یونیک و تخصصی را به مشتری تحویل میدهد.

شرکت تولید محتوا

انواع تولید محتوا در شرکت یارس

  • تولید محتوای کپی شده
  • تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد
  • تولید محتوای ترجمه شده
  • تولید محتوای تخصصی و ویژه
  • و….

شناخت و تسلط کافی بر اصول سئو در هنگام تولید محتوا نقش زیادی در موفقیت سایت داشته و کمک میکند با سرعت بیشتری رنک سایتتان افزایش یابد. فرایند تولید محتوای یونیک و اختصاصی با قیمت مناسب توسط تیم تولید محتوای شرکت یارس انجام گرفته و شما با قدرت بیشتری در مسیر سئو و دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی گام برمیدارید. محتوای تبلیغاتی تاثیر زیادی در کسب و کار اینترنتی خواهد داشت و شما را قادر میسازد تا با استراتژی درستی برای تولید محتوا گام بردارید.

تولید محتوای سئو شده

مجموعه ی کارشناسان تولید محتوا در شرکت یارس ، با تولید محتوای یونیک ، به روز و جدید که منطبق بر اصول سئو طراحی و تولید شده است ، سعی دارند به افزایش امتیازات وب سایت شما از نظر گوگل پرداخته و بصورت هوشمند وهدفمند اینکار را انجام دهد.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان در زمینه ی تولید محتوا و سئو ، میتوانید از قسمت تماس با ما اقدام نمایید.

 
همچنین بخوانید:

هاست خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

جشنواره سایت اولی ها

شرکت طراحی پورتال سازمانی

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

وردپرس چیست؟

۱۵ تکنیک دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

ایا نیاز است از وبسایت خود بک اپ بگیریم؟

روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی

چگونه از هک سایت خود جلوگیری کنیم؟

محتوای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست